חשד לרצח בצפון: בן 23 נורה למוות בטירה

הצעיר שנורה פונה במצב קשה לבית החולים מאיר שבכפר סבא, שם הצוות הרפואי נאלץ לקבוע את מותו. המשטרה חוקרת את נסיבות האירוע. מתחילת השנה: 85 מקרי מוות בתקריות אלימות בחברה הערבית

זמן צפייה: 00:19

חשד לרצח בצפון: נוואף חאג' אשקראני, תושב טירה בן 23, נורה היום (רביעי) למוות בטירה. תחילה הוא פונה לבית החולים מאיר שבכפר סבא במצב קשה, שם הצוות הרפואי נאלץ לקבוע את מותו. המשטרה חוקרת את נסיבות האירוע. יש לציין כי מתחילת השנה היו 85 מקרי מוות בתקריות אלימות בחברה הערבית.

אתמול נורה למוות אדם זיאד אמון, תושב ירכא בן 20. תחילה הוא פונה למרכז הרפואי גליל, אך שם נאלץ הצוות הרפואי לקבוע את מותו. המשטרה פתחה בחקירת האירוע ובודקת את הנסיבות. בעקבות הרצח.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

מח"ש, תיק תפור: הבלש שנאבק עשר שנים כדי להוכיח את חפותו

לפיד: "נתניהו נבח על ימינה והם נבהלו – ברור שהם יילכו איתו"

טראמפלנד 2020: כך הפכו משככי הכאבים לגורם המוות מס' 1 בארה"ב

נוואף חאג' אשקראני, שנורה למוות בטירה
נוואף חאג' אשקראני, שנורה למוות בטירה | צילום: חדשות 13

בסוף השבוע, כזכור, הנער איתי יצחק בן ה-17 נרצח לאחר שהיה מעורב בקטטה עם נערים נוספים בני 17-16 בכפר מוקיבלה. הוא פונה לבית החולים העמק שבעפולה במצב אנוש, שם הצוות הרפואי נאלץ לקבוע את מותו. המשטרה פתחה בחקירת נסיבות האירוע ושבעה חשודים נעצרו.

ראש המועצה המקומית גלבוע עובד נור התייחס למקרה ואמר כי "הבשורה עצובה ומזעזעת, נעשה כל שביכולתנו לתמוך במשפחה. יש פה אירוע של קטטה של בני נוער שהתפתח למקרה מוות וזה יכול לקרות בכל מקום. אם זה קרה דווקא במועצה הזו זה יכול לקרות בכל החברה הישראלית".

רצח בטירה
רצח בטירה | צילום: חדשות 13