מרסס בגז - ונורה למוות: עסקת הסמים שהסתיימה בטרגדיה • תיעוד

צעיר שעבד כמאבטח והשלים הכנסה כשליח של סוחרי סמים, הותקף ע"י לקוח שרכש גראס - וירה בו למוות. כעת, הוא מואשם ברצח באדישות. בצילום ממצלמת האבטחה ניתן לראות את התקיפה וניסיון ההימלטות

זמן צפייה: 02:30

עסקת סמים שהשתבשה הפכה ברגע אחד לטרגדיה שהרסה את חייהן של שתי משפחות - נאור ביטון, בן 23 מנתניה, היה מאבטח בבית הספר "הכפר הירוק". בחודשים האחרונים מצא לו עבודה נוספת בלילות, שליח של סוחרי סמים שפועלים בטלגרם.

ב-13 באוגוסט, קצת לפני חצות, הגיע ביטון לחוף "בלו ביי" שבנתניה לאסוף משלוח ללקוח. המשלוח, 70 גרם של גראס, היה מיועד למחמוד אבו חדיר, משכונת שועפט שבמזרח ירושלים. בסרטון שהגיע לידי חדשות 13 אפשר לראות את הפגישה ביניהם.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

ישראל הבטיחה 60 מיליון דולר סיוע קטארי לעזה – עד סוף השנה

גורמים בסביבת רה"מ: יישקל עוצר לילי כדי למנוע התקהלויות

קפסולות ובדיקות למורים: המתווה לחידוש הלימודים עד כיתות ד'

עסקת סמים שהסתבכה
עסקת סמים שהסתבכה | צילום: חדשות 13

אבו חדיר, בירר עם ביטון איך החומר ואם הוא שווה את הכסף. "אין לך מה לדאוג", עונה ביטון ומוסר לו את החבילה. בשלב הזה, אבו חדיר שלף תרסיס גז פלפל, התיז אותו על פניו של ביטון וברח. ביטון בתגובה שלף אקדח ויורה כדור באוויר, ואז כדור נוסף לכיוונו של אבו חדיר. כשהאחרון כבר מחוץ לטווח המצלמות, ביטון ירה בגבו עוד שני כדורים, אך אבו חדיר המשיך לרוץ, כשהוא שותת דם, התמוטט סמוך למסגד וכעבור זמן קצר נקבע מותו.

"הוא כמה פעמים סיפר שהוא מזמין את הסחורה, וכשהם באים הוא גונב להם את זה", סיפר אביו של אבו חדיר. "אמרתי לו כמה פעמים, לא כל הזמן אתה תצליח". בחקירתו במשטרה טען ביטון כי חש בסכנת חיים ופעל כפי שאומן להגיב בצבא כחייל קרבי. פרקליטו, עורך הדין ליאור אפשטיין, הסביר כי ביטון היה משוכנע שאבו חדיר אוחז משהו בידיו ולכן חתר למגע. כעת, ביטון מואשם ברצח באדישות של אבו חדיר ובסחר בסמים, סוגיה משפטית קשה מאוד, והכול בגלל שוד של כמה מאות שקלים ואצבע קלה על ההדק.