האונס באשקלון: תלונה נוספת הוגשה נגד הנאשם המרכזי בפרשה

אחרי שנערה בת 17 התלוננה נגד משה אהרון זינו ו-4 מחבריו, ולאחר שצעירה נוספת בת 22 התלוננה נגד זינו גם היא, כעת הגיעה למשטרה תלונה מבחורה שלישית שטענה כי זינו אנס אותה לפני כמה שנים

משה זינו | צילום: חדשות 13

פרשת האונס באשקלון: במשטרת ישראל הוגשה הערב (שני) תלונה נוספת - ושלישית במספר, נגד משה אהרון זינו, בגין אונס שאירע לפני כמה שנים. כאמור, זו אינה התלונה הראשונה נגד זינו, שכן רק בשבוע שעבר הוא הואשם באונס קבוצתי על נערה בת 17, ומייד כשפורסמה תמונתו - צעירה נוספת בת 22 טענה כי הוא אנס גם אותה.

לכתבות נוספות בנושא >>

הנערה שנאנסה ע"י חבורת צעירים באשקלון: "הרסו לי את הנשמה"

בת 22 התלוננה שאחד הנאשמים באונס באשקלון – אנס גם אותה

"ביצעו בה עבירות מין יחד": אלה הנאשמים באונס בת ה-17 באשקלון

כאמור, תחילת הפרשה ביום רביעי. אז, הגישה הפרקליטות כתב אישום נגד זינו בן ה-20, אביב אוחיון בן ה-23, יצחק ממן בן ה-24, ליאור שמחון בן ה-29 ודניאל דנילוב בן ה-20, בגין אונס קבוצתי של נערה בת 17 באשקלון בקיץ שעבר. שמותיהם הותרו לפרסום רק לאחר שהחמישה משכו את הערעור שהגישו נגד הפרסום.

לפי כתב האישום, הנערה הכירה את זינו והשניים קבעו להיפגש בדירה בעיר. החמישה, יחד עם אדם נוסף שלא אותר, עישנו קנאביס בסלון יחד עם הנערה. בשלב מסוים, כשהיא הייתה באחד החדרים בדירה, נכנסו השישה ואנסו אותה יחד, למרות שסירבה, ותוך כדי שהם קוראים לעברה קריאות גנאי. זינו עצמו, לפי כתב האישום, עודד את האחרים והשפיל את בת ה-17.

אהרון זינו, אביב אוחיון, יצחק ממן, ליאור שמחון ודניאל דנילוב, הנאשמים באונס הקבוצתי באשקלון
אהרון זינו, אביב אוחיון, יצחק ממן, ליאור שמחון ודניאל דנילוב, הנאשמים באונס הקבוצתי באשקלון

בשבועיים שלאחר האונס, ארבעה מהנאשמים סיפקו לנערה סמים קשים מסוג "קריסטל", "אקסטה" ו-"אסיד" באופן יומיומי. נוסף על כך, אחד הצעירים מואשם כי במהלך השבועיים שלאחר האירוע, ביצע בנערה מעשה סדום בכפייה, והיכה אותה באגרופים ובבעיטות כאשר רצתה לעזוב את המקום.

ימים בודדים לאחר פרסום שמותיהם של הנאשמים, כאמור, תושבת הדרום בת 22 פנתה למשטרה לאחר שזיהתה את תמונתו של זינו, וטענה כי אנס גם אותה לפני כארבע שנים, הכניס אותה להיריון והיא נאלצה לעבור הפלה בעקבות זאת. לדבריה, היא אזרה אומץ אחרי שנחשפה לתמונתו.