הנערה שנאנסה ע"י חבורת צעירים באשקלון: "הרסו לי את הנשמה"

בת ה-17, שלפי האישומים סוממה ונאנסה ע"י חמישה צעירים, סיפרה בריאיון לחדשות 13 על הטראומה ועל ההחלטה להגיש תלונה. "ראיתי תמונות שלהם במסיבות - הם מתקדמים בזמן שאני מרוסקת?" • בלעדי

זמן צפייה: 04:32

הנערה בת ה-17, שנאנסה על ידי חבורת צעירים באשקלון בקיץ האחרון, התייחסה הערב (ראשון) למקרה בריאיון בלעדי לחדשות 13. זאת, לאחר שהוגשו כתבי אישום נגד חמישה צעירים, שנאשמים בעבירות של מעשי סדום בנסיבות מחמירות, אונס, תקיפה ואספקת סם מסוכן.

"הייתי מרוסקת ופתאום ראיתי תמונות שלהם הולכים לקברי צדיקים ובמסיבות", סיפרה הנערה. "אמרתי לעצמי 'איך הם ממשיכים בחיים שלהם? כאילו הם עושים משהו ושכחו מזה? הם מתקדמים ככה בזמן שאני מרוסקת?". אותן תמונות שבהן נראה אחד הנאשמים באונס מצטלם בקברי צדיקים הביאו את א' לקבל החלטה. חצי שנה לאחר שנאנסה, היא התייצבה בתחנת המשטרה וחשפה באומץ לפני החוקרים את מה שקרה בדירה באשקלון באחד הימים בחודשי הקיץ.

אהרון זינו, אביב אוחיון, יצחק ממן, ליאור שמחון ודניאל דנילוב, הנאשמים באונס הקבוצתי באשקלון
אהרון זינו, אביב אוחיון, יצחק ממן, ליאור שמחון ודניאל דנילוב, הנאשמים באונס הקבוצתי באשקלון

"מישהו הורס לך את הנשמה וממשיך בחיים שלו כאילו כלום לא קרה ואת תיתקעי עם זה כל החיים שלך?", הסבירה. "הייתי חייבת לשחרר את זה ולהוציא את זה. לא בשביל מה שהם יקבלו, אלא ממש לנתק את זה ממני, וכן - מגיע להם העונש שלהם". במשך שעות היא ישבה בחדר החקירות ושחזרה את מה שהפך לכתב אישום מזעזע נגד בן זוגה לשעבר, אהרון משה זינו, בן 20 וארבעה מחבריו: אביב אוחיון, יצחק ממו, ליאור שמחון ודניאל דנילוב.

הנאשמים ישבו בסלון הדירה ועישנו קנביס. בשלב מסוים, בשעה שהמתלוננת ישבה באחד מחדרי הדירה, נכנסו הנאשמים לחדר וביצעו במתלוננת עבירות מין ביחד, למרות סירובה ותוך כדי קריאות גנאי לעברה. בן זוגה עודד את הנאשמים בקריאות משפילות לעבר א' ותיעד את האירוע. במשך חצי שנה היא שמרה הכול בבטן, שיתפה רק את אביה המאמץ, אלא שאז הגיע הפרסום על האונס הקבוצתי באילת והכול התפוצץ.

הנערה שנאנסה באשקלון
הנערה שנאנסה באשקלון | צילום: חדשות 13

א' סיפרה כי המקרה באילת היה קצת זמן אחרי המקרה שלה. לדבריה, "כשראיתי את זה לא תפקדתי שבוע. לקחתי את זה ממש קשה". בשלב הזה נכנסה לתמונה משטרת אשקלון ועצרה את החמישה. הם הכחישו את המיוחס להם ובני המשפחות של כמה מהם אף תקפו את הנערה באמירות קשות בבית המשפט, אבל א' לא נשברה. להפך, בשלב מסוים היא אפילו התייצבה מולם לעימות בתחנת המשטרה, פנים אל פנים מול החמישה שהרסו את חייה.

מאז היו לה לא מעט רגעים קשים, אבל בימים האחרונים היא מתחילה לחזור לעצמה. "היום אני במקום יותר טוב. אני עדיין לא יכולה להגיד שזהו, זה עבר, אבל אני במקום הרבה יותר טוב", סיפרה. השיא הגיע ביום שישי, אז התבשרה כי מאבקה על פרסום תמונות הנאשמים הוביל להגשת תלונה נוספת נגד בן זוגה לשעבר, צעירה שסיפרה לחוקרים שזינו אנס אותה והכניס אותה להיריון. "זה אנשים שיוצאים למסיבות ודוחפים סמים לבנות קטנות", טענה א'.