במהלך מעצר חשוד בכפר קאסם: שוטרים הותקפו - 2 נעצרו • תיעוד

בזמן שכוחות הביטחון הגיעו לבצע מעצר של חשוד בכפר, התפתח עימות במהלכו תקפו עשרות מעורבים את השוטרים. לפי חקירה ראשונית, מדובר במתנדבים למען הגנה על המקום מפשיעה

זמן צפייה: 05:33

המשטרה עצרה הלילה (שבת) שני חשודים בהתפרעות ותקיפת שוטרים בכפר קאסם. זאת, לאחר שבמהלך מעצר חשוד, התפתח עימות במהלכו תקפו עשרות מעורבים את השוטרים. על פי חקירה ראשונית, מדובר במתנדבים היו במקום כדי להגן מפני פשיעה. שני שוטרים ומתנדב נפצעו וקיבלו טיפול רפואי במקום. המשטרה פתחה בחקירה וצפויים מעצרים נוספים.

מטעם עיריית כפר קאסם נמסר: "העירייה מגנה ומוקיעה את התקיפה על אנשי המשטרה. אנשי כפר קאסם היקרים, מה שקרה בהתקפה הבלתי מקובלת על אנשי הסיור במשטרה בזמן שעשו את עבודתם, הוא מעשה בלתי מתקבל על הדעת. עיריית כפר קאסם מגנה בתוקף ומוקיעה כל סוג של אלימות או תוקפנות כלפי המשטרה ואנשי הצוות שלה. המשטרה מייצגת את החוק, וכל תקיפה עליהם נדחית ובלתי מתקבלת ואינה מייצגת את המוסר שלנו ואת תורת הדת הסובלנית שלנו".

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

כמעט שנתיים של מגפה: מספר המתים מקורונה בעולם עלה ל-5 מיליון

ליטל יעל מלניק היא הנערה שגופתה נמצאה בקריית מוצקין

טורקיה: גבר שיכור שדווח כנעדר הצטרף לחיפושים – ומצא את עצמו

"עיריית כפר קאסם מעריכה את תפקידה של משטרת כפר קאסם בשמירה על יציבותה וביטחונה של העיר, הפועלת מסביב לשעון, שם מתקיים שיתוף פעולה למופת בין הנהלת העירייה לבין מפקדי משטרת כפר קאסם ברמות הגבוהות ביותר.עיריית כפר קאסם פוסלת כל ניסיון לערב את השמירה בעימות עם המשטרה. שרבוב השמירה באלימות שאירעה אינה מקובלת בהחלט, שכן הנהלת השמירה וכל מתנדביה מגנים את התקיפה על השוטרים".

סגן השר לביטחון הפנים יואב סגלוביץ' מסר כי "מדובר באירוע חמור ביותר. תקיפת שוטרים הוא אירוע שאסור לעבור עליו לסדר היום. יש לעצור את כל מי שהרים יד על שוטר במהלך ביצוע תפקידו ולמצות את הדין איתו בכל חומרת הדין. שוטרי משטרת ישראל אמונים על שמירת החוק והסדר ויש לגבות את עבודתם ופעילותם החשובה והקשה לטובת כלל אזרחי מדינת ישראל".