טורקיה: גבר שיכור שדווח כנעדר הצטרף לחיפושים - ומצא את עצמו

ביהאן מוטלו בן ה-50 שתה לשוכרה עם חברים ואז הלך לאיבוד ביער. צוות החיפוש שנשלח לאזור פגש בו והוא הצטרף למאמצי החיפוש, אך רק לאחר שהחלו לצעוק בשמו הוא הבין שאותו הם מחפשים

משטרת טורקיה
משטרת טורקיה | צילום: רויטרס

גבר טורקי שנעדר בימים האחרונים נמצא אתמול (שישי) לאחר שהצטרף לצוות שנשלח לחפש אותו. ביהאן מוטלו בן ה-50, המתגורר באינגול שבמחוז בורסה בצפון-מערב המדינה, נחשב כנעדר מאז יום שלישי, לאחר שמשפחתו הודיעה לרשויות שלא חזר הביתה ממפגש שתייה עם חברים, ולא השיב לשיחות הטלפון.

גורמים רשמיים מסרו כי מוטלו שוטט ביער כשהוא שיכור, וחבריו לא הצליחו למצוא אותו. משלחת חיפוש נשלחה לאזור, ומוטלו פגש בהם ביער. על פי הדיווחים, לצוות החיפוש לא היה מושג שמוטלו הוא האיש שהם מחפשים, והוא הצטרף לחיפושים למשך מספר שעות, עד ש"מצא את עצמו". רק לאחר שהמחפשים החלו לצעוק בשמו, הבין מוטלו כי הוא זה שמחפשים אחריו, והוא הוחזר לביתו.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

נערה נמצאה קבורה למחצה בקריית מוצקין – חשד שמתה ממנת יתר

חשד לרצח בצפון: בן 40 נורה למוות בחיפה

תקציב על הפרק: הכנסת חוזרת לפעילות בשבוע הבא

בשנת 2012 דווח על מקרה דומה באיסלנד, אז אישה אסיאתית שביקרה במדינה דווחה כנעדרת לאחר שלא שבה לאוטובוס בעת טיול באזור הגעשי הדרומי של איסלנד. הנהג המתין כשעה ולאחר מכן הזעיק את המשטרה. צוותי חיפוש החלו לסרוק את האזור אך החיפושים בוטלו לאחר כמה שעות כשהתברר שהאישה הייתה באוטובוס לאורך כל הזמן ואף השתתפה בחיפושים, לאחר שלא היה מושג שדיווחו כי היא נעדרת.