"קשרו אותה בחבל במקלחת": מאסר לזוג הורים שהתעללו בבתם בת ה-6

ביהמ"ש גזר את דינם של השניים שהורשעו בתקיפת ילדתם בלוד, כאשר על האב הוטלו 10 שנות מאסר ועל האם 9 שנים. עוד נקבע כי יש לשלם לילדה פיצויי בסף 100 אלף שקלים. "פגעו באזכריות ושיטתיות"

בניין ההורים המתעללים בלוד

בית המשפט גזר הבוקר (שני) את דינם של זוג ההורים שהתעללו ותקפו את בתם בת ה-6 בלוד, אשר נמצאה קשורה בחבל במקלחת הבית. במסגרת העונש, האב אזרח ישראלי, ירצה 10 שנות מאסר לעומת האם אזרחית פלסטינאית ששהתה בישראל לסירוגין והוענשה ב-9 שנים. בנוסף, ישלמו ההורים 100 אלף שקלים לילדה.

עו"ד הינד נאבלסי, שניהלה את התיק מסרה כי "מדובר בנאשמים שפגעו בצורה אכזרית ושיטתית בבתם, במקום בו היא הייתה אמורה להרגיש מוגנת". עוד הוסיפה כי "החקירה בנושא החלה לאחר ששכן בחר שלא להתעלם מבכייה של הילדה והזעיק את המשטרה, ככל הנראה ערנותו של אותו שכן הצילה את הילדה ומנעה את המשך ההתעללות בה".

כזכור המקרה אירע לפני כשנתיים, אז המשטרה פרצה לדירה בלוד שנשמעו ממנה קולות בכי, ואיתרה ילדה בת חמש קשורה לבדה במקלחת, בתנאי הזנחה קשים ובמצב בריאותי רע. הילדה פונתה לטיפול רפואי בבית החולים אסף הרופא כשהיא במצב קל. הוריה של הילדה, בני 36 ו-41, נעצרו על ידי המשטרה.