פרקליטי נתניהו יבקשו: פטור מהשתתפותו בפתיחת שלב ההוכחות

כפי שפורסם בחדשות 13, עורכי דינו של רה"מ יבקשו אישור לכך שלא יהיה נוכח בזמן עדותו של מנכ"ל וואלה לשעבר. לטענתם, "לא היה לו קשר עם אילן ישועה, וממילא נוכחותו אינה תורמת לדיון"

זמן צפייה: 00:24

כפי שפורסם בחדשות 13, פרקליטי ראש הממשלה בנימין נתניהו יבקשו הערב (רביעי) פטור מהשתתפותו בדיון פתיחת שלב ההוכחות שצפוי להיערך ביום שני, שבו מנכ"ל וואלה לשעבר, אילן ישועה, ימסור את עדותו.

לטענת הפרקליטים, "כיוון שלראש הממשלה לא היה קשר עם אילן ישועה, וממילא נוכחותו אינה תורמת לדיון בשום צורה, פרקליטי ראש ראש הממשלה יבקשו לפטור אותו מהשתתפות בחקירותיו של ישועה. זו בקשה מקובלת בתיקים בהיקפים דומים".

ראש הממשלה בנימין נתניהו באולם בית המשפט
ראש הממשלה בנימין נתניהו באולם בית המשפט | צילום: רויטרס

מוקדם יותר היום התקיימו בסביבת ראש הממשלה התייעצויות לקראת פתיחת שלב ההוכחות במשפטו, שכאמור, צפוי להיערך ביום שני. בדיון זה ייחקר ישועה בחקירה ראשית ויספר על הלחצים שהפעילו עליו בני הזוג אלוביץ' בעניין סיקור בני משפחת נתניהו. על פי כתב האישום, בני הזוג נתניהו ובנם הפעילו לחץ רב על בני הזוג אלוביץ' כדי לקבל סיקור אוהד.

כזכור, אמש פורסם בחדשות 13 כי הפרקליטות העבירה להגנה שבע הקלטות שטרם נודע על קיומן, בהן שיחות שקיים ישועה עם בני הזוג אלוביץ'. ההקלטות נמצאו על ידי מומחה מטעם ההגנה. בין היתר, בהקלטות שהגיעו לידי ההגנה נשמעת רעייתו של בעל השליטה בחברת בזק אומרת לישועה כי צריך למצוא חומרים נוספים על משה כחלון ולתקוף אותו יותר עקב תמיכתו בביצוע רפורמות בבזק. כמו כן, היא ביקשה ממנו שהאתר יהיה יותר אובייקטיבי.