משפט רה"מ: ההגנה קיבלה 7 שיחות חדשות בין ישועה לזוג אלוביץ'

פחות משבוע לפתיחת שלב ההוכחות, הפרקליטות העבירה לצוות ההגנה של נתניהו הקלטות משיחות שטרם נודע על קיומן, אותן מצא מומחה מטעמה. "יש לתקוף יותר את משה כחלון עקב תמיכתו ברפורמות בבזק"

זמן צפייה: 01:09

התפתחות במשפט נתניהו: הפרקליטות העבירה היום (שלישי) להגנה שבע הקלטות שטרם נודע על קיומן, בהן שיחות שקיים אילן ישועה, מנכ"ל "וואלה!" לשעבר עם בני הזוג שאול ואיריס אלוביץ', וזאת פחות משבוע לפתיחת שלב ההוכחות במשפטו של ראש הממשלה. ההקלטות נמצאו על ידי מומחה מטעם ההגנה.

בין היתר, בהקלטות שהגיעו לידי ההגנה נשמעת רעייתו של בעל השליטה בחברת בזק אומרת לישועה כי צריך למצוא חומרים נוספים על משה כחלון ולתקוף אותו יותר עקב תמיכתו בביצוע רפורמות בחברת בזק. כמו כן, היא ביקשה מישועה שהאתר יהיה יותר אובייקטיבי.

כתבות נוספות בחדשות 13 >>

המרוץ ל-61: המחלוקת בין לפיד לבנט – מי יהיה ראשון ברוטציה

אוחנה על השוטר שירה למוות בגבר הלוקה בנפשו: "נהג כמצופה"

כאמור, ב-5 באפריל יחל שלב ההוכחות במשפטו של נתניהו, כאשר ישועה, שהקליט והביא לידיעת המשטרה את השיחות בינו לבין הזוג אלוביץ', יהיה העד הראשון נגד ראש הממשלה. בימים האחרונים מנכ"ל "וואלה!" לשעבר נמצא במשרדי הפרקליטות.

לפני כחודש התחדש משפטו של ראש הממשלה בבית המשפט המחוזי בירושלים. בדיון ניתנה תשובתו של נתניהו לכתבי האישום נגדו. נוסף אליו הגיעו לדיון גם הנאשמים הנוספים בתיקים - מו"ל "ידיעות אחרונות" נוני מוזס ובעלי "וואלה" לשעבר הזוג אלוביץ'.

ראש הממשלה בנימין נתניהו בבית המשפט
ראש הממשלה בנימין נתניהו בבית המשפט | צילום: ראובן קסטרו

בתחילת הדיון האחרון, שאלה ראש הרכב השופטים רבקה פרידמן-פלדמן את הנאשמים את הם מאשרים את המענה לכתבי האישום, והם השיבו בחיוב. כעשרים דקות לאחר שהחל הדיון, קיבל ראש הממשלה פתק מצוות ההגנה שלו - ויצא מהאולם.