החשד לרצח האישה בדרום: הבעל - רופא שהתנדב בצלב האדום

בן ה-65 התנדב בארגונים שונים ואף חי כעשור עם הילידים בצפון דקוטה שבארה"ב. היום יתקיים דיון בהארכת מעצרו בהיעדרו, משום שהוא עדיין מאושפז במצב בינוני בבית החולים, לאחר שהתהפך עם רכבו

זמן צפייה: 00:54

החשד לרצח האישה בדרום: הבעל החשוד בן ה-65 הוא רופא שהתנדב בצלב האדום וחי כעשור עם הילידים האמריקניים בצפון דקוטה, שבארצות הברית. בית המשפט יקיים היום (שני) את הדיון בהארכת מעצרו בהיעדרו, משום שהוא עדיין מאושפז במצב בינוני בבית החולים סורוקה בבאר שבע לאחר שהתהפך עם רכבו בתום מרדף עם המשטרה.

אתמול נמצאה גופת בת ה-70 ללא רוח חיים כשהיא ירויה. צוות מד"א הגיע למקום ובתום בדיקה רפואית נאלץ לקבוע את מותה. אחת השכנות סיפרה כי השניים היו מצויים בהליכי גירושים, כשהחשוד בן ה-65 לא רצה לסיים את הנישואים. המשטרה פתחה בחקירת נסיבות האירוע וחיפשה את החשוד, רופא במקצועו המחזיק ברישיון לנשק, שככל הנראה הלום קרב , וכאמור, אותר לאחר שהתהפך עם רכבו.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >> 

חשד לשוחד בשלטון המקומי: 2 ראשי רשויות ועוזר שר עוכבו לחקירה

עקבות, רעש חשוד ותמונה מפלילה: כך נלכד פורץ בתום שנת חיפושים

נתפס על חם: תיעוד המבצע המיוחד נגד סוחרי הנשק בצפון

החשוד ברצח בתלמי אליהו ואשתו
החשוד ברצח בתלמי אליהו ואשתו | צילום: חדשות 13
החשוד ברצח אשתו בתלמי אליהו
החשוד ברצח אשתו בתלמי אליהו | צילום: חדשות 13

פראמדיק מד"א, יצחק כהן, שהגיע לזירת הירי סיפר כי "כשהגיעו למקום, הם חברו לכוחות המשטרה ונכנסו לבית. הפצועה הייתה מחוסרת הכרה וללא סימני חיים, ולאחר בדיקות רפואיות לא נותר לנו אלא לקבוע את מותה".

שכני המשפחה סיפרו: "היא הייתה אישה נאהבת. לא שמענו על סכסוכים, מדובר במשפחה שקטה. לא היה ידוע לנו על שום מריבה ביניהם". שכנה נוספת סיפרה כי "היא הייתה אמורה לבוא אליי, היא לא באה אז צלצלתי והיא לא ענתה לי. באתי וראיתי את הכלה שם והבנתי".

הנרצחת בתלמי אליהו
הנרצחת בתלמי אליהו | צילום: חדשות 13