רצח בחיפה: תושב העיר בן 41 נורה למוות

אנס סלימאני הוא הגבר אשר נמצא עם פציעות ירי קשות וללא הכרה. צוות מד"א שהגיע למקום נאלץ לקבוע את מותו

אנס סלימאני

אנס סלימאני, בן 41, נורה למוות הלילה (שלישי) בחיפה. הגבר, תושב העיר, נפצע קשה מירי וצוות מד"א קבע את מותו במקום. המשטרה מבצעת סריקות אחר חשודים, לצד איסוף ממצאים בזירה. הרקע בבדיקה. פראמדיקית מד"א הודיה רוזה סיפרה כי "במקום הייתה המולה רבה. הפצוע שכב כשהוא מחוסר הכרה עם פציעות קשות בגופו. ביצענו בדיקות רפואיות אבל הוא היה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו".

בעקבות הרצח, עמותת "יוזמות אברהם" עידכנה כי מתחילת השנה 68 ערבים נהרגו בנסיבות הקשורות לאלימות ולפשיעה, ו-6 נוספים בידי המשטרה. מבין כלל ההרוגים, 10 הן נשים וכן 34 מההרוגים היו עד גיל 30.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

עוד שיא נשבר בגל ה-4: 5,140 אובחנו כמאומתים; 373 חולים קשים

הסיכוי האחרון: מגעים חדשים כדי להשאיר את מסי בברצלונה

חשד לירי תועה בבת ים: בת 37 נפצעה אנוש

אמש נמצא גבר בן 42 מת בדירה ברחוב נחמיה בנתניה כשעל גופו סימני אלימות, כפי הנראה דקירה. פראמדיקים של מד"א מצאו אותו בסביבות השעה 03:00 כאשר הוא כבר ללא רוח חיים וקבעו את מותו. הקורבן היה מוכר למשטרה ואת גופתו מצאו שני צעירים שכנראה הגיעו לדירה לצורך מפגש איתו.

בנוסף, שני בני אדם נפצעו קשה ובינוני באירוע אלימות בשדרות. הפצועים, גבר כבן 50 עם פצעי דקירה בגופו פונה לבית החולים ברזילי באשקלון במצב קשה וגבר נוסף בן 39 פונה במצב בינוני עם חבלות בכל הגוף. שני הפצועים נעצרו והמשטרה עצרה אדם נוסף שנחשד כי היה מעורב בתקרית.