חשד לרצח בבית שמש: בן 17 דקר למוות את אביו

פרמדיקים שהגיעו לדירה בבית שמש מצאו את האב, בן 47, דקור. לאחר פעולות החייאה הם נאלצו לקבוע את מותו. בנו של הנרצח אותר סמוך לבניין ונעצר

זמן צפייה: 00:13

המשטרה עצרה היום (שבת) נער בן 17 בחשד שרצח את אביו בבית שמש. פרמדיקים של מד"א שהגיעו למקום ביצעו פעולות החייאה באב, בן 47, אך נאלצו לקבוע את מותו. כוחות משטרה הוזעקו למקום והחלו בביצוע סריקות אחר החשוד שנמלט מהדירה ואיתרו אותו בבניין סמוך לבניין שבו התגוררו ועצרו אותו.

מבירור ראשוני שערכו השוטרים במקום עלה כי בין האם ובנו החל ויכוח במהלך השבת, ובשלב מסוים דקר הבן את האב בפלג גופו העליון. חקירת המקרה הוטלה על היחידה ללחימה בפשיעה של מרחב ציון, ומחר צפויה המשטרה להביא את החשוד לבית המשפט, שם היא תבקש להאריך את מעצרו.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

לאור יום: דיווחים בסוריה על תקיפה ישראלית בשני יעדים

לאחר המלצת המומחים: ה-FDA אישר חיסון קורונה לילדים בני 11-5

בכיר ברע"ם נכח בכנס בעזה עם בכיר בחמאס: "המדינה משתפת פעולה"

[brightcove_iframe video_id='news-domestic-crime-law-crime-part-2110301410' autoplay='0' credit='' desc='רצח בבית שמש' poster='' kid='1_e4zxm4ff' duration='28']

פרמדיק מד"א מוחמד פוואקה סיפר: "כשהגענו למקום חברנו לכוחות המשטרה שהובילו אותנו לדירה בבניין המגורים. הפצוע שכב כשהוא מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה עם פציעה מדממת בגופו. הענקנו לו טיפול רפואי וביצענו פעולות החייאה אבל הפציעה שלו הייתה אנושה ובסופן נאלצנו לקבוע את מותו".

זירת הרצח בבית שמש
זירת הרצח בבית שמש | צילום: דוברות המשטרה

זירת הרצח בבית שמש
זירת הרצח בבית שמש | צילום: דוברות המשטרה