פרשת הרצח וההיעדרות מלפני 30 שנה: שני חשודים נוספים נעצרו

שני החשודים בשנות ה-60 לחייהם נעצרו במסגרת תיק הרצח של אברהם אדרה והיעדרות ניסים שיטרית שנפתח מחדש; המטרה צפויה לבקש את הארכת מעצרה של חשודה שהודתה חקירה כי שימשה כנערת פיתוי

זמן צפייה: 01:52

המשטרה עצרה לפנות בוקר (חמישי) שני חשודים נוספים בשנות ה-60 לחייהם, תושב ירושלים בשנות ותושב פתח תקוה, בחשד למעורבותם בתיקי רצח של אברהם אדרה וההיעדרות ניסים שיטרית לפני למעלה מ-30 שנים. השניים הועברו לחקירה ביחידה המרכזית במחוז ירושלים, ובהמשך הם יובאו בפני בית המשפט.

בתוך כך, המשטרה צפוייה לבקש היום את הארכת מעצרה של חשודה נוספת בשנות ה-60 לחייה שנעצרה מוקדם יותר השבוע, שהודתה בחקירה כי שימשה כנערת פיתוי באחד המקרים, מבלי לציין באיזה מקרה מדובר, כדי להביא אדם למקום מסוים. עד כה נעצרו שמונה חשודים סך הכול, לאחר שבתחילת השבוע פורסם כי נעצרו שני גברים ואישה המתגוררים בירושלים. השלושה שנעצרו משתייכים לקהילת "שובו בנים" של הרב אליעזר ברלנד.

Mlumcz
אחד החשודים מובא לדיון

החשודה נעצרה לפני למעלה מעשרה ימים וביקשה לשתף פעולה עם המשטרה. "נוצלתי על ידי אנשי הרב ברלנד", סיפרה בחקירתה. "הייתי נערת הפיתוי. הם ביקשו ממני להתקשר לילד ניסים שטרית ולפתות אותו להגיע למקום מסוים. כשהוא הגיע לשם היו שם עוד אנשים ואני כבר לא יודעת מה קרה. הם אנשים רעים". חשוד נוסף אמר: "אני יודע הרבה דברים אבל לא אגלה שום דבר".

כזכור, במקרה של הנער ניסים שטרית שנעדר מאז 1986 ושל רצח אברהם אדרי שגופת נמצאה ביער רמות ב-1990. אמש התקיים דיון בעניינם של שלושת החשודים שכבר נעצרו בתחילת השבוע, בבית משפט השלום בירושלים.  במהלך הדיון אמר אחד מהם: "מישהו ראה אותי בעיניים? שיגיד לי עכשיו".