"ניהלו רשת בתי בושת מדירות מסתור": אישום נגד חמישה בני אדם

מהאישומים נגד החמישה, כבני 30, עולה כי הם שכנעו את הנשים להגר לישראל וניצלו את מצבן הכלכלי כדי להעסיקן בזנות. זאת, תוך שהם השתמשו באיומים והעלימו הכנסות במשך תקופה של מעל ל-5 שנים

 אישה בזנות, אילוסטרציה
אישה בזנות, אילוסטרציה | צילום: GettyImages/אימג'בנק

פרקליטות מחוז תל אביב הגישה היום (ראשון) כתב אישום נגד חמישה בני אדם, בשנות ה-30 לחייהם, בגין ניהול רשת בתי בושת. כתב האישום שהוגש נגד הזוג מיכאל ויבגניה רזץ', אולגה פרישצ'פוב, מיכאל פרי וגריגורי סוקולוב, מתייחס לעבירות זנות, קשירת קשר לפשע וסרסרות, בתקופה שלכל הפחות ארכה כחמש שנים והסתיימה בחודש מאי 2019. כמו כן, נגד החמישה הוגשו אישומים נוספים, בהם עבירות סמים, עבירות מס ועבירות על חוקי הלבנת הון. הפרקליטות תבקש להאריך את מעצרם עד לתום ההליכים המשפטיים.

מכתב האישום עולה כי בני הזוג רזץ' ניהלו רשת של בתי עסק לשם עיסוק בזנות – בדירות שונות בבת ים ואשדוד. זאת, בסיוע של פרישצ'פוב, שעזרה להם לתווך בינם לבין צרכני הזנות ובאספקת הציוד לבית העסק. כמו כן, פרי וסוקולוב הואשמו בלקיחת חלק מרכזי בתפעול העסק של בני הזוג באשדוד, לרבות, קליטתן של הנשים ושיכונן בבתי הבושת.

כתבות נוספות בחדשות 13:

יועץ טראמפ נפגש עם רה"מ: "אסור לאיראן לפרש זהירותנו כחולשה"

טראמפ: "לא חזרתי בי מתקיפה באיראן – רק עצרתי אותה בשלב זה"

איוב קרא הסיר את מועמדותו לתפקיד השגריר במצרים

אזיקים
אזיקים | צילום: Fotolia

נגד החמישה הוגשו 14 אישומים בגין מעורבותם בניהול רשת בתי הבושת. מפרטי הפרשה עולה כי רזץ' יצר קשר עם אזרחיות זרות ממדינות ברית המועצות לשעבר, הסובלות מקשיים כלכליים, ושכנע אותן להגר לישראל כדי שיעסקו בזנות. זאת, מתוך הבטחה לשפר את איכות חייהן ובסיוע להיכנס לשטחי ישראל.

מכתב האישום עולה כי לאחר שהנשים הגיעו לישראל, נעזר רזיץ' בפרישצ'פוב ופרי כדי להתאים את הדירות לצורכי הרשת. פרישצ'פוב וסוקולוב חתמו על חוזים מול בעלי דירות תוך שהם משתמשים בזהות בדויה ומשקרים לבעלי הדירות על התכלית שלשמה הושכרה הדירה.

נוסף על כך, נגד פרישצ'פוב וסוקולוב הוגשו אישומים בגין גידול וייצור סמים בשטח הדירות וכן, אישומים בגין איומים וסחיטה. זאת מאחר, ועל פי האישום, הם איימו על אחד מבעלי הדירות שלא יפסיק את ההתקשרות מולם. כמו כן, הזוג רזיץ' מואשם גם בעבירות של הלבנת הון. זאת, מאחר והם פעלו להסוות את הכנסותיהם באמצעות הגשת תצהירים כוזבים לרשויות המדינה ותשלום משכורות פיקטיביות למעורבים ברשת בתי הבושת.

אישה בזנות, אילוסטרציה
אישה בזנות, אילוסטרציה | צילום: GettyImages/אימג'בנק