האונס באילת: הצהרת תובע הוגשה נגד בגיר וחמישה קטינים

כפי שפורסם בחדשות 13, המשטרה הודיעה כי חקירת פרשת האונס של בת ה-16 במלון הים האדום הגיעה לסיומה. בית המשפט שחרר שישה מהחשודים למעצר בית - המשטרה ערערה על ההחלטה

מלון הים האדום באילת, שם על פי החשד אירע אונס קבוצתי
מלון הים האדום באילת | צילום: חדשות 13

פרסום ראשון: המשטרה הגישה היום (ראשון) הצהרת תובע נגד בגיר וחמישה מהקטינים החשודים בפרשת האונס הקבוצתי של בת ה-16 במלון הים האדום באילת. למרות החשדות המיוחסים להם, בית המשפט שחרר שישה מהחשודים למעצר בית, המשטרה ערערה על ההחלטה ומחר יתקיים דיון נוסף בבית המשפט המחוזי.

ביום חמישי הודיעה המשטרה כי פוענחה הפרשה וכי החוקרים הצליחו להגיע לכלל החשודים. 17 מעורבים אותרו, מתוכם נעצרו 14 - ארבעה בגירים והיתר קטינים. מעצרם של עשרה מתוכם הוארך והיתר שוחררו בתנאים מגבילים. עדותה של הנערה נתמכת בראיות ומוגדרת כמהימנה וחזקה.

לכתבות נוספות בנושא >> 

החשוד המרכזי בפרשת האונס הקבוצתי באילת: "לא היה ולא נברא"

פוענח האונס הקבוצתי באילת: החוקרים הגיעו לכל החשודים

החשד לאונס באילת: "חרף הטענה, אף אחד מהמעורבים לא עזר לנערה"

החוקרים הצליחו להתחקות אחר ציר הזמנים במלון הים האדום וכאמור צפויים להודיע על סיום החקירה. כלל המעורבים אותרו על אף שזהותם לא הייתה ידועה ואף אחד מהם לא הגיע באופן עצמאי לתחנת המשטרה.

אחד החשודים בפרשת האונס באילת
אחד החשודים בפרשת האונס באילת | צילום: חדשות 13

באותו היום, החשוד המרכזי בפרשת האונס הקבוצתי באילת הכחיש את המיוחס לו, ובדברים שאמר לכלי התקשורת בעת הארכת מעצרו טען כי "לא היה ולא נברא", והוסיף: "אגיב באופן מסודר". עוד עלה מהחקירה כי אחד החשודים הבגירים הודה שצילם.