דורס איתי מרגי הורשע בהמתה בקלות דעת: "נסע במהירות מופרזת"

בית המשפט המחוזי בתל אביב הרשיע את אמיר אבו לבן מרמלה, שדרס למוות את בן ה-8 ביום כיפור, לאחר שהודה במיוחס לו. בן ה-21 הורשע גם בסחר בסם מסוכן והחזקתו שלא לצריכה עצמית

זמן צפייה: 00:20

בית המשפט המחוזי בתל אביב הרשיע היום (שלישי) את אמיר אבו לבן מרמלה, בהמתה בקלות דעת של איתי מרגי בן השמונה ביום כיפור. כמו כן, בן ה-21 הורשע גם בסחר בסם מסוכן והחזקתו שלא לצריכה עצמית, לאחר שהודה במיוחס לו.

אבו לבן הודה במסגרת הסדר טיעון כי הגיע ברכבו לגוש דן כדי למכור LSD וקוקאין לצרכני סמים. לאחר שמכר את הסמים ללקוחות שונים והיה בדרכו למכור ללקוח נוסף, נהג המורשע ברחוב דרך נמיר בתל אביב, ופגע באיתי מרגי, שרכב על אופניו בכביש.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

נתניהו הודיע: הכרזה על אזורים מוגבלים נוספים – עוד היום

הירי בסלומון טקה: השוטר הנאשם שחזר את המקרה בזירה

נבחר ציבור ברשות מקומית עוכב בחשד לעבירות שוחד

אמיר אבו לבן
אמיר אבו לבן | צילום: מיכה ריזוב, חדשות 13

אבו לבן נסע במהירות מופרזת ומעל המותר בחוק ופגע בילד בעוצמה רבה. מיד לאחר תאונת הדרכים ובשעה שאיתי היה מוטל מדמם על הכביש, יצא מהרכב ומיהר להסתיר, בשיחים בצד הכביש, את הסמים שהחזיק. כאמור, אבו לבן הודה כי מותו של הילד נגרם כתוצאה ממעשיו, הודה כי נהג ביום כיפור למרות שהיה מודע היטב לכך שבמועד זה משתמשים בכביש הולכי רגל ורוכבי אופניים ובהם קטינים רבים המסתמכים על המוסכמה הנוהגת.

בנוסף, הודה כי נהג במהירות מופרזת ומעל המותר, לא התאים את מהירות נסיעתו למועד שבו נהג ברכב, יום כיפור, ולא התאים את מהירות נסיעתו לתנועת עוברי הדרך ולתנאי הדרך ולא האט את מהירות נסיעתו בכביש עם הגיעו לצומת.