כחודש לאחר רצח המורה מרמלה: אלמונים פתחו באש על בית המשפחה

ירי בוצע לעבר ביתה של שריפה אבו-מועמר בשכונת גן חק"ל, עקב הסכסוך בין החמולות. אדם נפצע קל, זהותו טרם התבררה. שעה קודם לכן סיפר בעלה בריאיון לחדשות 13: "היא הייתה כל עולמי"

זמן צפייה: 02:59

אלמונים פתחו הערב (רביעי) באש על ביתה של שריפה משפחת אבו-מועמר, המורה מרמלה שנרצחה שלפני כחודש מירי שביצעו אלמונים. אדם אחד נפצע קל באירוע, טרם התבררה זהותו.  זאת, כחלק מסכסוך בין שתי משפחות בשכונת גן חק"ל בעיר.

כאמור, מאז הירצחה של שריפה, עולמו של בעלה חרב עליו: "אני מרגיש כאילו אני אדם חי, אבל לא באמת חי", סיפר מוחמד אבו-מועמר בריאיון בלעדי לחדשות 13, והוסיף: "היא הייתה הכול בשבילי". באותו היום שהיא נרצחה, שריפה ובעלה דיברו במשך 20 דק', שלאחריהם היא השאירה אתו את ילדיהם והלכה לעבודה לקשט את כיתתה לקראת השנה החדשה. בסביבות השעה 21:00 היא חזרה הביתה.

ירי לעבר בית משפחת המורה שנרצחה ברמלה | צילום: חדשות 13

כתבות נוספות בחדשות 13 >>

טרגדיה משפחתית: אב ושני בניו מתו מקורונה בתוך שלושה שבועות

הממשלה אישרה את הארכת כהונת מ"מ המפכ"ל ונציב שב"ס בחצי שנה

כדי לאכוף את הנחיות הסגר: המשטרה תפעיל את אגף התנועה

שריפה אבו מעמר, נורתה למוות בבית בשכונת גן חקל א'
שריפה אבו מעמר, נורתה למוות בבית בשכונת גן חקל א' | צילום: רשת דרור בתי חינוך

"אני הייתי הולך איתה ברחוב עם ראש מורם כי אני יודע מי זאת אשתי", אמר בעלה מוחמד, וסיפר על אישה חזקה ואשת חינוך אהובה. שריפה היא האישה ה-14 שנרצחה מתחילת השנה בחברה הערבית.  "היא עשתה לוח גדול בבית הספר עם כל הנשים שנרצחו בעולם הערבי. בכל פעם שהיא הייתה רואה את זה אז היו זולגות לה דמעות".

עו"ד צבי אבנון, המייצג את משפחת אבו-מועמר, אמר בתגובה: "לא יכול להיות שאישה בישראל תשב בביתה בזמן הכנת ארוחת הערב לילדיה ותספוג כדור ותמצא את מותה בגין מלחמה בין צדדים שהיא לא קשורה אליהם בכלל".

מוחמד אבו-מועמר, בעלה של שריפה
מוחמד אבו-מועמר, בעלה של שריפה | צילום: חדשות 13

כזכור, מוקדם יותר היום הוגש כתב אישום ובקשת מעצר עד תום ההליכים נגד פארס אלשמאלי בן ה-25 ואחיו מוחמד בן ה-26, בגין רצח שריפה אבו-מועמר בתחילת החודש. השניים, תושבי רמלה, מואשמים גם בניסיון רצח של קרוב משפחתה של המנוחה, פציעה בנסיבות מחמירות, קשירת קשר לביצוע פשע ונשיאת נשק ותחמושת.

השניים שהיו מוכרים למשטרה, פתחו באש לעבר אדם שלישי ברחוב, אך החטיאו את מטרתם. שלושה קליעים שנורו פגעו בקיר בבניין הסמוך, אך קליע נוסף חדר מבעד לחלון של דירת משפחת אבו-מועמר ופגע ישירות בצווארה של שריפה, שהתמוטטה לעיני ילדיה הקטנים.