תושב תל אביב בן 30 נעצר בחשד לתקיפה חמורה וניסיון אונס

החשוד נעצר לאחר שהתקבל דיווח במשטרה על האירוע ברחוב הרכבת שבעיר. בהמשך היום הוא יובא לדיון בבקשה להאריך את מעצרו בבית משפט השלום בתל אביב • תושב מזרח ירושלים נעצר בחשד לאונס תיירת

 אזיקים
אזיקים | צילום: דוברות המשטרה

תושב תל אביב בן 30 נעצר היום (ראשון) לאחר שעל פי החשד ביצע תקיפה חמורה וניס לאנוס צעירה מוקדם יותר הבוקר, ברחוב הרכבת בתל אביב. הוא נעצר זמן קצר לאחר קבלת הדיווח במשטרה, ויובא בהמשך היום לדיון בבקשה להאריך את מעצרו בבית משפט השלום בתל אביב.

בתוך כך, תושב מזרח ירושלים בשנות ה-30 לחייו נעצר היום בחשד למעורבות במקרה אונס תיירת בגן העצמאות שבירושלים. המשטרה פרסמה את תמונתו לציבור, וזאת הובילה למידע על זהותו. כמו כן, עלה מהחקירה כי ישנו חשוד נוסף שזהותו ופרטיו לא ידועים ולכן גם תמונתו פורסמה.

לכתבות נוספות בחדשות 13:

אותרו ממצאי דנ"א של חשוד באונס בקפריסין – שהכחיש קיום יחסים

אונס בת ה-7: במשטרה עדיין מאמינים שקטוסה הוא החשוד המרכזי

חשד לרצח בצפון: גופת אישה נמצאה בביתה; בעלה נעצר

בשבוע שעבר נעצר נער פלסטיני, תושב העיירה קבלאן, שבמזרח השומרון בחשד שביצע בחודש האחרון עבירות מין בכמה נשים וצעירות, וכן בחשד לאונס קטינה בתל אביב. הוא הובא לדיון בבית משפט לנוער בתל אביב ומעצרו הוארך בחמישה ימים.

מעצרו של הפלסטיני החשוד שביצע מספר עבירות מין
מעצרו של הפלסטיני החשוד שביצע מספר עבירות מין | צילום: דוברות המשטרה

הקטין, שאינו מורשה לשהות בישראל, אותר כשהוא ישן במתחם בתים בקבלאן, לאחר פשיטת לוחמי מג"ב על המקום. בין היתר, מייחסים במשטרה לחשוד ניסיון אונס של נערה בזמן שהלכה ברחוב בתל אביב, וכן עבירות של מעשים מגונים כלפי נשים וקטינות.

קצין חקירות הנוער במרחב יפתח של המשטרה, פקד יניב לחמי: "במהלך החודש האחרון התקבלו מספר תלונות על הטרדות מיניות ועבירות אינוס. מיד פתחנו בחקירה גלויה וסמויה והגענו לזהות החשוד. החקירה בעיצומה"