חשד לרצח בצפון: גופת אישה נמצאה בביתה; בעלה נעצר

המשטרה עצרה את בן ה-48 לאחר שאמינה פרחאת יאסין, אשתו בת ה-35, נמצאה מוטלת מתה בביתם בג'דיידה מכר שבגליל המערבי. לזוג ישנם שישה ילדים

זמן צפייה: 00:22

גבר בן 48 נעצר היום (שבת) בחשד שרצח את אמינה פרחאת יאסין, אשתו בת ה-35, בביתם בג'דיידה מכר שבגליל המערבי. צוות מגן דוד אדום קבע את מותה של האישה בבית, והגבר נעצר בזירת הרצח. לזוג ישנם שישה ילדים. המשטרה פתחה בחקירה.

לפני שלושה שבועות אישה בת 65 נדקרה למוות ברחוב הרצל בבני ברק, לפי החשד על ידי בנה בן ה-32. המשטרה הגיעה לזירה, עצרה את הבן ופתחה בחקירה.

פרמדיק מד"א, עומר חזן, סיפר: "כשנכנסו לדירה ראינו אישה בת 65 שוכבת מחוסרת הכרה עם מספר פצעי דקירה בגופה. ביצענו בדיקות רפואיות אבל היא הייתה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותה".

[brightcove_iframe video_id='news-domestic-20190817-1726' autoplay='0' credit='' desc='זירת הרצח בג′דיידה מכר' kid='1_o02hirr7' duration='19'']

זירת הרצח בג'דיידה מכר | צילום: דוברות המשטרה

לפני כחודש נורה למוות הייתם איבריק, תושב אבו סנאן בן 25, במועצה המקומית שבגליל המערבי. הצעיר הובא למרכז הרפואי לגליל כשהוא במצב אנוש, שם נאלץ הצוות הרפואי לקבוע את מותו. המשטרה חוקרת את נסיבות האירוע. באירוע נפצע קל גבר בן 54.

ד"ר אנה וקרב, רופאה מתמחה בכירורגיה, סיפרה כי: "הפצוע הגיע במצב אנוש, עם פצעי ירי בחזה, בבטן ובגפיים. הוא הובא תוך כדי החייאה, כשהוא מורדם ומונשם, והליך ההחייאה נמשך בחדר ההלם. למרבה הצער, כעבור פרק זמן קצר נאלצנו להודיע על מותו".