המטפלת בפעוטון החשודה בגרימת מוות ברשלנות: הצוות פעל כשורה

ג', שאריה גורשוב בן השנתיים נחנק למוות בגן שלה, אמרה לחדשות 13 כי הורי הילדים תומכים בה, וסיפרה על האירוע: "פתאום, מהחדר הפנימי יוצאת המטפלת בצרחות וזעם נוראי - ואז חשכו עינינו"

זמן צפייה: 02:23

מות בן השנתיים בפעוטון: ג', המטפלת החשודה בגרימת מוות ברשלנות לאחר שאריה גורשוב בן השנתיים נחנק למוות בפעוטון שבו היא עובדת בחיפה, טענה הערב (שלישי) בריאיון לחדשות 13 כי צוות הגן פעל כשורה.

"היום התחיל מאוד מאוד רגיל", סיפרה ג'. "פתאום, מהחדר הפנימי יוצאת המטפלת בצרחות וזעם נוראי, ואז חשכו עינינו. הם הוציאו מהחדר את הילד, רצתי להזעיק בטלפון את מד"א".

לעוד כתבות בנושא:

"בבוקר היה ילד – והוא לא שב": אריה נחנק למוות בפעוטון בחיפה

עקב מות הפעוט: צו סגירה לגן הילדים בחיפה שבו אירעה הטרגדיה

פעוט מת בגן בחיפה – חשד כי נחנק למוות; חמש גננות עוכבו

הפעוט אריה גורשוב
הפעוט אריה גורשוב | צילום: באדיבות המשפחה

"זה כל כך 'לא אנחנו', כמו שאומרים, עם הביטחון והניסיון והמשפחות שחוזרות אלינו דור אחרי דור", הוסיפה המטפלת. "ההורים בשוק, מנחמים ואומרים 'אנחנו אתכם, זה לא ייתכן, זו טרגדיה מקרית'".

עורך הדין אייל מנחם, סנגורה של הגננת, הוסיף: "מדובר בגננת ותיקה, חינכה דורות של ילדים. אנחנו בטוחים שהחקירה שנמצאת בעצומה תניב את התוצאות המקוות, ויתברר שאין לה אחריות פלילית לאירוע הזה. זה מקרה מצער, אנחנו יודעים שקרו שם כל מיני דברים שצריך לחקור אותם, ולבדוק מה קרה ומי עשה מה".

הפעוט אריה גורשוב
הפעוט אריה גורשוב | צילום: באדיבות המשפחה

מוקדם יותר, אמר אריה גורשוב, אבי הפעוט כי "בבוקר היה ילד - והוא לא חזר הביתה. אין מילים". "הוא נולד בארץ", סיפר גורשוב על בנו. "ותמיד היה שמח. כשיצאנו לטייל, תמיד היה עושה לכולם שלום עם היד, שולח נשיקות".

על התקרית בגן הצהיר האב: "אני חושב שלא הסתכלו מה הוא עושה. איך זה ככה שילד עם חוט? צריך איזה חצי שעה לא להסתכל איפה הילד". כזכור, מותו של גורשוב נקבע ביום ראשון בבית החולים רמב"ם, כמה שעות לאחר שהובהל למקום כתוצאה מחנק ב"גן לודמילה" שבו למד.

אתמול הוציא האגף למעונות יום במשרד העבודה והרווחה צו סגירה מיידי ולא מוגבל בזמן לגן. על פי החלטת ראש האגף למעונות יום, אמיר מדינה, המעון לא ישוב לפעול עד תום החקירה.