פרשת הרצח מלפני 30 שנה: שלושה חשודים נוספים נעצרו

לאחר שנפתח מחדש תיק הרצח של אברהם אדרה והיעדרות ניסים שיטרית, התפתחות נוספת בחקירה הביאה למעצרם של שלושה חשודים נוספים בירושלים - בעלה של החשודה שנעצרה ובנו של שר לשעבר ביניהם

זמן צפייה: 01:52

משטרת ירושלים עצרה הבוקר (שלישי) שלושה חשודים נוספים, בשנות ה-60 לחייהם, בפרשת הרצח מלפני 30 שנה של אברהם אדרה ופרשת היעלמותו של הנער ניסים שיטרית. אחד החשודים הוא בנו של שר לשעבר, חשוד נוסף הוא בעלה של החשודה הנוספת שסיפרה כי שימשה "נערת פיתוי". החשודים יובאו בהמשך היום לדיון בהארכת מעצרם.

עד כה נעצרו שישה חשודים סך הכול, לאחר שבתחילת השבוע פורסם כי נעצרו שני גברים ואישה בשנות ה-60 לחייהם המתגוררים בירושלים. השלושה משתייכים לקהילת "שובו בנים" של הרב אליעזר ברלנד. האישה שנעצרה הודתה בחקירה כי שימשה כנערת פיתוי באחד המקרים, מבלי לציין באיזה מקרה מדובר, כדי להביא אדם למקום מסוים.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

האלימות בחברה הערבית: בן 25 נורה למוות באום אל-פחם

בנט הכריע: מתווה "הכיתה הירוקה" יורחב לגנים ולערים הצהובות

תחקיר: כך מצליחה איראן לחדור לישראל דרך הרשתות החברתיות

כזכור, במקרה של הנער ניסים שטרית שנעדר מאז 1986 ושל רצח אברהם אדרי שגופת נמצאה ביער רמות ב-1990. אמש התקיים דיון בעניינם של שלושת החשודים שכבר נעצרו בתחילת השבוע, בבית משפט השלום בירושלים.  במהלך הדיון אמר אחד מהם: "מישהו ראה אותי בעיניים? שיגיד לי עכשיו".