המשטרה מבקשת את עזרת הציבור בחיפוש אחר החשוד ברצח בנתניה

כפיר עטיה, בן 36 מנתניה, חשוד במעורבות באירוע בו נדקר למוות חלפן כספים מוכר בפתח ביתו. גובהו של עטיה 1.57 ס"מ, שיערו שחור, מבנה גופו בינוני ועיניו חומות

זמן צפייה: 00:20

משטרת ישראל פרסמה היום (שני) הודעה בה היא מבקשת את עזרת הציבור בחיפוש אחר כפיר עטיה, בן 36 מנתניה, החשוד ברצח חלפן הכספים המוכר שאירע אמש בנתניה. על פי ההערכות, הרקע למקרה הוא סכסוך עם אדם המקורב לבן ה-73 שנדקר למוות בפתח ביתו. גובהו של עטיה 1.57 ס"מ, שיערו שחור, מבנה גופו בינוני ועיניו חומות. על שאר פרטי החקירה הוטל צו איסור פרסום.

כזכור, אתמול גבר בן 73, חלפן כספים מוכר בנתניה, אותר ללא רוח חיים כשעל גופו פצעי דקירות. הוא נמצא בכניסה לבניין מגוריו, ברחוב שדרות בנימין שבעיר. צוות מד"א שהוזעק לזירה קבע את מותו במקום, והמשטרה פתחה בחקירת נסיבות האירוע. אחד מכיווני החקירה שנבדקים הוא האם מדובר בשוד שהשתבש.

כתבות נוספות בנושא >> 

חשד לרצח בנתניה: בן 73 נדקר למוות בכניסה לבניין מגוריו

חשד לרצח בג'לג'וליה: גבר בן 65 נורה למוות בפתח ביתו

חשד לרצח ברמלה: גבר בן 48 נורה למוות ברכבו

נת

כפיר עטיה, חשוד ברצח חלפן כספים בנתניה
כפיר עטיה, חשוד ברצח חלפן כספים בנתניה | צילום: דוברות המשטרה

הראל רחמים, אחד מדיירי הבניין, סיפר כי "היה נער שגר בבניין שעבר פה והודיע לאמא שלו שיש דם במעלית. האם התקשרה אליי כי אני בוועד - מיד ירדתי למטה וראיתי את התמונה המזעזעת הזאת. ודיווחנו מיד למשטרה. זה אדם נחמד ונעים מאוד, שתמיד אמר שלום לכולם".

ניידת, אמבולנס, חשד לרצח, רצח, דקירה
זירת האירוע בנתניה, שבה אותר גבר ללא רוח חיים | צילום: שלומי מרצ׳ביאק, תיעוד מבצעי מד''א

פראמדיק מד"א ירדן דהרי, שנכח בזירה, אמר: "כשהגענו למקום ראינו גבר בן 73 שוכב כשהוא מחוסר הכרה. ביצענו בדיקות רפואיות, הוא היה ללא סימני חיים, ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו בשטח".