חברי הנער שנורה למוות בנהריה: "היה ילד כריזמטי עם חיוך ענק"

קרוביו של אבי ציצושווילי, תלמיד התיכון שנקלע לזירת ניסיון חיסול, מנסים להתמודד: "זה היה ילד שמתאהבים בו, היה לו חן מיוחד". ראש העירייה ספד לו בהלוויה: "עיר שלמה בוכה על ילד מדהים"

זמן צפייה: 02:56

חבריו של אבי ציצושווילי, תלמיד התיכון בן ה-17, שנורה אמש (ראשון) בנהריה ומת היום מפצעיו, מנסים לעכל את הבשורה הקשה שנחתה עליהם. ציצושווילי, נפגע אתמול בניסיון חיסול של עבריין מוכר למשטרה בעיר הצפונית, ולפי גורמים במשטרה לא היה קשר בין השניים – שכן הוא היה עובר אורח שנקלע לזירה. הצעיר בן ה-28 שהיה יעד החיסול, נפצע קשה ופונה לבית החולים בנהריה.

תושבים רבים ליוו הערב את ציצושווילי בדרכו האחרונה. ראש עיריית נהריה, רונן מרלי, ספד לנער: "אני רואה חצי עיר לפחות כאן, יש כאן אנשים שבאו לחבק אתכם ואת הילד המקסים ויפה התואר שהלך ברחוב ואיננו עוד. אסון גדול ועיר שלמה בוכה על ילד מדהים. ראיתי היום בית ספר שלם בוכה".

[brightcove_iframe video_id='news-part-00-2013012210' autoplay='0' credit='' desc='ראש עיריית נהריה רונן מרלי בהלוויה' kid='1_xo15y6rf' duration='90'']

"יוסי, אני מכיר את הקשר שהיה לך עם אבי", אמר מרלי לאביו של הנער. "הוא היה המלך שלך, והוא ישמור עליך, על האמא, על טומי ועל המשפחה המורחבת. זאת אבידה גדולה לעיר. אין שום סיבה בעולם שהורים יקברו את בנם".

עוד בחדשות 13:

אירוע הירי בנהריה: מת מפצעיו בן ה-17 שנורה בעיר

חשד לניסיון חיסול: נער וגבר נפצעו קשה מירי בנהריה

אבי ציצושווילי ז''ל, נהרג מירי בנהריה
אבי ציצושווילי ז''ל, נהרג מירי בנהריה | צילום: באדיבות המשפחה

"הוא היה ילד כריזמטי, שנון עם חיוך ענק שמשמח את כולם", סיפר חן לנקרי, חברו לכיתה. "כולם מתייסרים על זה שהוא הלך. היינו חברים טובים שלו, וזה כואב מאוד".

מילה זגורי, מנהלת חטיבה בתיכון "שחקים" שבעיר, שבו למד ציצושווילי, סיפרה: "הוא היה ילד אהוב ומלא שמחת חיים. ילד שאתה מתאהב בו, היה לו חן מיוחד. זה לא פשוט לאבד תלמיד ואני מקווה שנתגבר על זה יחד".

אבי מנשס, מנהל בית הספר שבו למד בן ה-17, סיפר על הדרך שבה האירוע השפיע על בית הספר. לדבריו, "נותנים בעיקר לתלמידים להתבטא, לשמוע על המצוקות שיש ואם וכאשר יש צורך מערבים פסיכולוג או יועץ".

זירת הירי ברחוב וייצמן בנהריה
זירת הירי ברחוב וייצמן בנהריה | צילום: מדא תחנת אשר

"אי אפשר לצייר את זה כדבר שהוא קל. מי שצריך לטפל בזה הם המורים, שהם בעצמם במשבר קשה", המשיך המנהל. "מאתמול בעצם הקמנו חדר מצב של בית הספר בשיתוף פעולה עם משרד החינוך והעירייה".

על ציצושווילי אמר המנהל כי היה "מדהים, אהוב על כולם, חינני, שובב בטעם, יפה תואר. תלמיד כיתה י"ב מגמת הנדסת מכונות - שנרצח. פשוט כואב".