חשד לרצח בצפון: צעיר בן 25 נורה למוות בגליל המערבי

תושב המועצה המקומית אבו סנאן הובא למרכז הרפואי לגליל במצב אנוש, כשהוא סובל מפצעי ירי בפלג גופו העליון, והצוות הרפואי במקום נאלץ לקבוע את מותו. המשטרה חוקרת את נסיבות המקרה

הייתם איבריק, שנהרג מירי בגליל המערבי
הייתם איבריק, שנהרג מירי בגליל המערבי | צילום: חדשות 13

חשד לרצח: הייתם איבריק, תושב אבו סנאן בן 25, נורה היום (חמישי) למוות במועצה המקומית שבגליל המערבי. הצעיר הובא למרכז הרפואי לגליל כשהוא במצב אנוש, שם נאלץ הצוות הרפואי לקבוע את מותו. המשטרה חוקרת את נסיבות האירוע. באירוע נפצע קל גבר בן 54.

ד"ר אנה וקרב, רופאה מתמחה בכירורגיה, סיפרה כי: "הפצוע הגיע במצב אנוש, עם פצעי ירי בחזה, בבטן ובגפיים. הוא הובא תוך כדי החייאה, כשהוא מורדם ומונשם, והליך ההחייאה נמשך בחדר ההלם. למרבה הצער, כעבור פרק זמן קצר נאלצנו להודיע על מותו".

לכתבות נוספות בנושא:

פוענח רצח אם לחמישה בפתח ביתה ברמלה

חשד לרצח בטייבה: גבר בן 55 נורה למוות לאחר שיצא מתפילה במסגד

חשד לרצח בשפרעם: גבר בן 40 נורה למוות סמוך לבית ספר

חשד לרצח באבו סנאן
חשד לרצח באבו סנאן | צילום: דוברות המשטרה

שלשום פוענח רצח אינתיסאר עיסא עיסאווי, אם לחמישה בת 53 שנורתה בפתח ביתה ברמלה. הירי התרחש לפני למעלה מחודשיים, כשעל פי החשד צעיר בן 23, שהיה בסכסוך פלילי עם בנה של אל-עיסאווי, הגיע לחצר בית הנרצחת וביצע ירי לכיוון בית המשפלה. הוא נעצר בחשד למעשה, בתחקיר הראשוני עלה כי אל-עיסאווי ככל הנראה נורתה בשוגג.

אינתיסאר אל-עיסאווי והחשוד ברצח
אינתיסאר אל-עיסאווי והחשוד ברצח | צילום: דוברות המשטרה

לפני פחות משבועיים נורה למוות עבד אל-סלאם ג'אבר, בן 55 מטייבה, לאחר שיצא מתפילה במסגד. הוא נפצע אנוש, וצוות רפואי קבע את מותו במקום. הרקע לאירוע בחקירת המשטרה. באותו יום נפגשו עם נשיא המדינה ריבלין חברי הכנסת של חד"ש, בנוגע לקידום תוכנית למיגור אלימות בחברה הערבית. חברי הכנסת הציגו לריבלין מכתב הממוען לראש הממשלה נתניהו, שנחתם על ידי 65 ח"כים, ובו הם מבקשים מנתניהו לקדם תוכנית זו.

חברי הכנסת של חד״ש בפגישה עם נשיא המדינה ראובן ריבלין בנוגע לקידום תוכנית למיגור אלימות בחברה הערבית
חברי הכנסת של חד״ש בפגישה עם נשיא המדינה ריבלין בנוגע לקידום תוכנית למיגור אלימות בחברה הערבית | צילום: חדשות 13
המכתב שהציגו חברי הכנסת של חד''ש הממוען לרה''מ
המכתב שהציגו חברי הכנסת של חד''ש הממוען לרה''מ | צילום: חדשות 13

לפני פחות מחודש נורה למוות ראיד אבו רגיס, בן ה-41, בסמוך לבית הספר "אל-מכתב" שבשפרעם, על רקע פלילי. אדם נוסף בן 56 שנפגע מהירי נפצע בינוני ופונה לבית החולים רמב"ם שבחיפה. כוחות משטרה הגיעו למקום כדי לחקור את האירוע ולאתר את החשודים במעורבות במעשה. בן דודו של הנרצח, חוסאם אבו רגיס, נרצח לפני חצי שנה.

זירת האירוע בשפרעם
זירת האירוע בשפרעם | צילום: דוברות המשטרה

לפני למעלה מחודש גבר נורה למוות ואישה נוספת נפצעה, במהלך אירוע ירי שהתרחש ברמלה. השניים פונו באופן עצמאי לבית החולים אסף הרופא, שם נקבע מותו של הפצוע. המשטרה איתרה את זירת האירוע ברמלה ופתחה בחקירה.