מידע חדש במשטרה: אישה טוענת שמשי זהב אנס אותה לפני 4 שנים

לידי המשטרה הגיע מידע לפיו אישה סיפרה לסביבתה כי יו"ר זק"א ביצע בה מעשים מיניים במלון בירושלים, באירוע שלא חלה עליו התיישנות. הבוקר, גבר בשנות ה-30 לחייו הגיש נגדו תלונה רשמית

זמן צפייה: 04:06

לידי המשטרה הגיע היום מידע כי על אישה שטענה בפני סביבתה הקרובה כי יו"ר זק"א יהודה משי זהב אנס אותה וביצע בה מעשים מיניים במלון בירושלים, לפני ארבע שנים - כך פורסם היום (רביעי) בחדשות 13. ככל הנראה טרם הוגשה תלונה רשמית בנושא, אך משום שמדובר על אירוע שלא חל עליו חוק ההתיישנות, יש לו ערך רב.

מוקדם יותר היום, הוגשה תלונה רשמית במשטרה נגד משי זהב, כפי שפורסם בחדשות 13, על ידי גבר בשנות ה-30 לחייו, שהתלונן על שורה של עבירות מין שביצע בו לכאורה משי זהב, כשהיה קטין. לא ברור אם התלונה תוכל להיות חלק מתיק החקירה, אך היא מסייעת למשטרה לייצר דפוס התהנהגות מצד יו"ר זק"א.

לעוד כתבות בנושא:

פרשת יהודה משי זהב: היום תוגש תלונה ראשונה במשטרה

בעקבות העדויות על עבירות מין: נפתחה חקירה נגד יהודה משי זהב

"רצח של הנפש": עדות המתלוננת נגד יהודה משי זהב

יו''ר זק''א יהודה משי זהב
יו''ר זק''א יהודה משי זהב

הגבר הגיע למשרדי להב 433 יחד עם חוקר הנפגעים מעמותת "מגן" צביקי פליישמן, שקיבל אישר לווות אותו בחקירות עצמן. אתמול שוחחו השניים עם חוקרי להב 433 ועדכנו אותם על רצונם למסור עדות בפרשה ולהתלונן.

אתמול נודע לחדשות 13 כי מעדויות של כמה מהנפגעים עולה כי יחד עם משי זהב, לטענתם, בחלק מהאירועים לקחו חלק גם עסקנים ומנהלי עמותות בחברה החרדית, שהיו שותפים לפגיעות המיניות, יחד עם יו"ר זק"א.

ביום ראשון, כזכור, המשטרה הודיעה כי החליטה לפתוח בחקירה פלילית נגד משי זהב, בחשד לביצוע עבירות מין. זאת, בעקבות העדויות הרבות שהצטברו נגדו לאחר פרסום תחקיר אודות מעשיו לכאורה ב"הארץ".