ניסיון חיסול בנהר הירדן: רעולי פנים ירו לעבר מתרחצים • תיעוד

האירוע, שהתרחש אתמול, הסתיים ללא נפגעים. על פי החשד, שני גברים ביצעו ירי על רקע סכסוך כנופיות, ובסרטון ניתן לראות כי הם מעלים באש את רכבם של השוהים במים. חשוד בשנות ה-20 לחייו נעצר

זמן צפייה: 03:16

שני חמושים רעולי פנים ירו אתמול (שבת) לעבר שני מתרחצים בנהר הירדן, האירוע הסתיים ללא נפגעים. על פי החשד, מדובר בעימות בין שתי כנופיות מהמועצה המקומית טובא זנגריה שבגליל העליון. בידי המשטרה עצור בשנות ה-20 לחייו, שמעצרו הוארך בארבעה ימים. גורמים במשטרה מבטיחים כי ביממה הקרובה ייעצרו אנשים נוספים הקשורים לאירוע הירי.

האירוע צולם בווידאו, ועל פי החשד של המשטרה אחד מהיורים הוא שתיעד את האירוע. כמו כן במשטרה סבורים שהעימות החל ביום שישי ללא תיעוד, והמשיך יום לאחר מכן, כשהחלק האחרון של הריב צולם.

לכתבות נוספות בחדשות 13:

בוטלה השביתה בנתב"ג; העובדים יקבלו את שכרם בזמן

סגירת שדה דב: ניסיון של הרגע האחרון למתווה חדש

החל מהלילה בחצות: מחירי הדלק יירדו ב-12 אגורות

[brightcove_iframe video_id='news-domestic-crime-20190630-1710' autoplay='0' credit='' desc='תיעוד אירוע הירי בנהר הירדן' kid='1_keuwm21d' duration='48'']

בווידאו ניתן לשמוע שהמצלם קורא לחברו בערבית "תתקע בו עוד כדור, שילמד לקח". לאחר מכן נראים החשודים פונים לרכבם של אלו שניסו לחסל, מנפצים את השמשה שלו ומעלים אותו באש. גורמים במשטרה מסרו כי האירוע דומה לאירועי ירי אחרים שהתרחשו בחודשים האחרונים ברחבי העולם, שבמקרה אחרים הסתיימו ברצח, שבהם הרוצחים מתעדים את מעשיהם ומפיצים אותם ברשתות החברתיות.