חשד לרצח בצפון: צעיר בן 22 נורה למוות בג'סר א-זרקא

צוות מד"א הגיע לזירה ופינה את נביל עיסא עמאש לבית החולים הלל יפה, תוך ביצוע פעולות החייאה, אך הצוות הרפואי במקום נאלץ לקבוע את מותו. המשטרה חוקרת את נסיבות האירוע

זמן צפייה: 00:16

חשד לרצח בצפון: צעיר בן 22, נביל עיסא עמאש, נורה הערב (חמישי) למוות במועצה המקומית ג'סר א-זרקא שבצפון. צוות מד"א שהגיע למקום פינה אותו לבית החולים הלל יפה תוך שהוא מבצע בו פעולות החייאה, אך שם נאלץ הצוות הרפואי לקבוע את מותו. המשטרה חוקרת את נסיבות האירוע.

לכתבות נוספות בנושא >> 

חשד לרצח: גבר בן 35 אותר ללא רוח חיים בשטח פתוח בלקיה

החשוד הולך עם מעדר: התיעוד שהוביל לפענוח רצח הנער משפרעם

נביל עיסא עמאש, הצעיר שנורה למוות בג'סר א-זרקא
נביל עיסא עמאש, הצעיר שנורה למוות בג'סר א-זרקא
זירת הירי בג'סר א-זרקא בה נורה למוות נביל עיסא עמאש
זירת הירי בג'סר א-זרקא שבה נורה למוות נביל עיסא עמאש | צילום: חדשות 13

מוקדם יותר החודש, רסמי עטווה אל-אסד, בן 35, אותר ללא רוח חיים בשטח פתוח, בסמוך לבית העלמין במועצה המקומית לקיה שבדרום. צוותים של מגן דוד אדום שהוזעקו לזירה מצאו את הגבר עם סימני אלימות, ונאלצו לקבוע את מותו במקום. המשטרה פתחה בחקירת נסיבות האירוע ובסריקות באזור אחר חשודים.

ימים ספורים לפני כן, גבר כבן 50 אותר ירוי למוות בשטח פתוח סמוך לצומת דבירה, בחיבור בין כביש 325 וכביש 40. צוות מגן דוד אדום הוזעק לזירה, וקבע את מותו במקום. המשטרה פתחה בחקירה.

בחודש שעבר נורה למוות גבר ביישוב אל-סייד שבנגב. המשטרה הוזעקה למקום ומאוחר יותר איתרה את האדם במרפאה מקומית בתל שבע אליה הובא באופן עצמאי - שם נקבע מותו. היחידה המרכזית במרחב הנגב של המשטרה פתחה בחקירה.