המעצר של משה חוגג: המשטרה בוחנת אם הלבין כספים דרך ארגון פשע

עקב מידע מודיעיני, נבחן אם איש העסקים נעזר בארגון פשיעה מהמרכז • סוכן הדוגמניות שהשתיק לכאורה טענות על תקיפה מינית מצדו של חוגג מסר עדות. הסוכן פיטר עובדת שגילתה על המקרה

זמן צפייה: 01:51

גילויים חדשים בפרשת משה חוגג: המשטרה בוחנת אפשרות לפיה חוגג הלבין כספים דרך ארגון פשע משמעותי במרכז. במקביל, סוכנה של הדוגמנית, אשר על פי החשד הותקפה מינית על ידי חוגג כשהייתה בת 17, מסר היום את עדותו במשטרה. הסוכן, על פי עדותה של הדוגמנית, ידע על המקרה. לחדשות 13 נודע כי הסוכן השתיק את המקרה, ואף פיטר את אחת הנשים בסוכנותו, שלה נודע על המקרה, וביקשה תשובות ממנו על הנושא.

במסגרת החקירה נבדק היחס, הניצול והפגיעה המינית לכאורה מצד חוגג כלפי נשים. איש העסקים ושבעה מאנשי הכוורת שלו, נעצרו בעקבות חקירה סמויה שנעשתה בנושא - ולפי החשד ביצעו עבירות של גניבה, מרמה ואף שורה ארוכה של עבירות מין.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

גיוס מאות מיליונים – ושימוש בכסף לצורך האישי: כך הסתבך חוגג

גורמים בשב"כ: היה כשל שהוביל לעבודת המואשם בריגול בבית גנץ

שקד בוושינגטון: "הממשל האמריקני מחויב להליך הפטור מוויזות"

בנוסף, הגורמים חשודים שהעניקו הלוואות פיקטיביות לאנשים, אותן הם העבירו לגורמים חיצוניים - במסווה של השקעה. בכספים אלו נעשה לכאורה שימוש לצרכיו האישיים של חוגג. לאחר הנפקת המטבעות הווירטואליים, הכוורת רוקנה לכאורה את קופת המיזמים, והותירה אותה ריקה.

בעניין עסקי הנדל"ן, חשודים חוגג ושותפיו כי שכרו מכספי המשקיעים נכסים בסכומי עתק, אשר שימשו לכאורה כ"בורדלים" לכל דבר ועניין. כאמור, ייתכן שבעניינים אלו ארגון פשע היה מעורב בפרשה, כאשר לפי החשד משה חוגג הלבין את הכספים דרכם לאורך שנים.