חשד לרצח בחיפה: אישה נמצאה בדירה ללא רוח חיים - בן זוגה נעצר

צוות מד"א שהגיע לדירת מגורים בשכונת קריית חיים מצא אישה בשנות ה-30 לחייה כשהיא בלי סימני חיים, וקבע את מותה. המשטרה חוקרת את המקרה וחושדת כי מדובר באלימות בתוך המשפחה

זמן צפייה: 03:01

חשד לרצח: נגח' מנסור, בשנות ה-30 לחייה, נמצאה היום (שני) ללא רוח חיים בבית בשכונת קריית חיים שבחיפה. צוות מד"א שהגיע למקום נאלץ לקבוע את מותה. המשטרה פתחה בחקירת האירוע וחושדת כי מדובר באירוע על רקע אלימות במשפחה. המשטרה עצרה את בן זוגה של המנוחה, תושב קריית חיים בן 28, בחשד לרצח.

החשוד נעצר לאחר שעורר את חשדם של שוטרים שסיירו במקום והבחינו בו - בין היתר משום שלא עטה מסכה. כשניגשו אליו, קיבלו במקביל את ההודעה על מקרה הרצח. אז, לאחר בירור, עלה החשד כי הוא מעורב באירוע. השוטרים הגיעו לדירה, ומכשלא קיבלו מענה - פרצו אליה ומצאו את הגופה של האישה.

חובש רפואת חרום במד"א עאנן אבו ימן, סיפר: "כשהגענו למקום חברנו לכוחות המשטרה והכיבוי ויחד נכנסנו לדירה. האישה הייתה מחוסרת הכרה, ביצענו בדיקות רפואיות, היא הייתה ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותה במקום".

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

סופית: היועמ"ש החליט שלא תיפתח חקירה פלילית נגד השרה גמליאל

15 ערים גדולות הודיעו: הגנים בשטחנו יפעלו רק 5 ימים בשבוע

גמזו: "נקצר את הבידוד ל-12 ימים ע"י בדיקה ביום העשירי"

נגח' מנסור
נגח' מנסור | צילום: חדשות 13

יו"ר נעמת חגית פאר מסרה בתגובה: "גל הטרור נגד נשים נמשך, הכתובת על הקיר ולממשלה זה פשוט לא אכפת. הראיה הטובה ביותר לכך היא התוכנית למאבק באלימות שאושרה כבר בשנת 2017 על ידי הממשלה ועד היום לא מומשה".

"כ-200 אלף נשים בישראל חיות תחת אלימות. הקורונה הפכה את בתיהן לבתי כלא, הלחצים הכלכליים והנפשיים הופכים את מצבן לפיקוח נפש של ממש. נמאס ממס השפתיים של נבחרי הציבור לאחר כל רצח שכזה - מה אתם עושים בכדי למנוע את הרצח הבא?"