חשד לתקיפה ולהתעללות נפשית בפעוטה בגן בחיפה • תיעוד

הורים לפעוטה בת שנתיים צפו בסרטוני מצלמות האבטחה וגילו רצף של אירועי התעללות נפשית ופיזית כלפי בתם מצד הסייעת. ההורים צפויים למסור את עדותם במשטרה. "התאכזבתי מעצמי" • פרסום ראשון

זמן צפייה: 00:57

חשד להתעללות נוספת בגן ילדים: הורים של פעוטה בת שנתיים בגן ילדים בחיפה, גילו רצף של אירועים שתועדו במצלמות האבטחה בחודש שעבר, לפיהם עולה חשד לתקיפה והתעללות נפשית של הסייעת בבתם.

מחר (ראשון) ההורים צפויים להגיע לתחנת המשטרה בעיר ולמסור לידיה את הסרטונים. בנוסף, הסייעת שלחה להורים הודעת ווטסאפ בה היא מתנצלת על התנהגותה ומודה כי "התאכזבתי מעצמי".

כתבות נוספות בחדשות 13 >>

הקלטות ניר חפץ נחשפות – נתניהו על בנט: "הוא כלב קטן" • בלעדי

תומכי נתניהו חשודים באיומים על מנדלבליט: "לעשות לו משפט שדה"

מפגינים נעצרו בכביש 1, טראמפ בהופעה פומבית • חדשות השבת

תיעוד ממצלמות האבטחה בגן הילדים בחיפה
תיעוד ממצלמות האבטחה בגן הילדים בחיפה | צילום: חדשות 13

בהודעתה המלאה להורים, כתבה: "לאחר שצפיתי בסרטונים בהם התנהלתי בצורה לא ראויה, התאכזבתי מעצמי ונהתנהגותי. מאז עברו עלי ימים קשים ובטח גם עליכם. אחרי שעשיתי חשבון נפש נוקב אני אוזרת אומץ לשלוח לכם את ההודעה הזאת עם התנצלותי הכנה והכואבת. אני ממש מצטערת לא יודעת מה קרה לי, זאת לא הדרך שבה אני נוטה להתנהג בדרך כלל. אני רוצה שתדעו שלקחתי לתשומת ליבי ומודעת לשינויים שאני צריכה לעשות, ואעשה. אני מאוד מקווה שתמצאו בלבכם לסלוח לי ולתת לי את ההזדמנות להחזיר ביננו את האמון שנשבר. סליחה."

כזכור, בעקבות אירוע פגיעה נוסף בפעוטות שתועד אף הוא במצלמות האבטחה, הוגש כתב אישום נגד לובה קזקביץ', סייעתת מרמת גן בת 63, בגין התעללות בקטין ושיבוש הליכי משפט. זאת, כשבועיים לאחר שנחשפו סרטונים שבהם היא נראית מכה את הילדים שלומדים בגן שהיא מנהלת ומטיחה אותם בחוזקה.

על פי כתב האישום, במספר רב של הזדמנויות, קזקביץ', שהפעילה בביתה פעוטון בשם "גן ומשפחתון לובה" לילדים בגילי 4 חודשים עד 3 שנים, הייתה "תוקפת ומתעללת בקטינים, לרבות בדרך של מכות, דחיפות, משיכות, צעקות והתנהגויות אלימות וכוחניות אחרות", לשון האישום.