צעיר בן 27 נפצע קשה בפיצוץ רכב בנשר - הנסיבות בבדיקה

כוחות מד"א הוזעקו לרחוב דוכיפת שבעיר הצפונית, ופינו את הפצוע לביה"ח רמב"ם עם חבלות קשות בגפיים כשהוא מורדם ומונשם. הפצוע מוכר למשטרה. ראש עיירית נשר: "הרקע ככל הנראה פלילי"

זמן צפייה: 00:24

צעיר בן 27 נפצע קשה בפיצוץ רכב ברחוב דוכיפת בעיר נשר. צוות מד"א העניק טיפול רפואי במקום לפצוע, אשר מוכר למשטרה, ופינה אותו לבית החולים רמב"ם עם חבלות קשות בגפיים כשהוא מורדם ומונשם. טרם ידוע מה נסיבות הפיצוץ. הפצוע היה עם אזיק אלקטרוני על רגלו, נבדק באיזה תנאים שוחרר.

פרמדיק מד"א שהגיע למקום סיפר: "כשהגענו למקום ראינו את את הרכב עם סימני פיצוץ בחלקו הקדמי על המדרכה ובמרחק של מספר מטרים סמוך לאי התנועה שכב הפצוע כשהוא סובל מפציעה קשה מאוד בגפיים. מיד התחלנו בטיפול הרפואי שכלל הנחת חסם עורקים ועצירת דימומים, הכנסנו אותו במהירות לניידת טיפול נמרץ ופינינו אותו לבית החולים תוך המשך טיפול רפואי מציל חיים שבמהלכו הוא הורדם והונשם".

לכתבות נוספות בנושא >> 

החיסול במרצדס הלבנה: למי כוון הירי שפגע בעוה"ד בנס ציונה?

חשד לניסיון חיסול: אם ו-2 ילדיה נפצעו קל בפיצוץ רכב בכביש 65

הזירה שבה התפוצץ רכב בנשר
הזירה שבה התפוצץ רכב בנשר | צילום: נפתלי רוטנברג
הזירה שבה התפוצץ רכב בנשר
הזירה שבה התפוצץ רכב בנשר | צילום: נפתלי רוטנברג

ראש העיר רועי לוי התייחס למאורע ואמר: "מדובר באירוע ככל הנראה על רקע פלילי שהתרחש באחד מהמקומות ההומים ביותר בעיר ליד גני משחקים. נשר היתה ותהיה עיר בטוחה למרות ניסיונות של גורמים פליליים לערער את תחושת הביטחון בערים שונות בארץ וגם בנשר כפי שארע היום. אני קורא לשר לביטחון פנים להגדיל משמעותית את מצבת כ"א בתחנת זבולון ובנשר[ ולחזק בצורה משמעותית את השיטור העירוני. לא אסכים שאירועים שכאלה יתרחשו בנשר".

בחודש יוני האחרון, עבריין המוכר למשטרה נהרג כתוצאה מפיצוץ רכב ברחוב הלוטם בנשר. שני צוותי לוחמי אש מתחנת חיפה פעלו בזירה על מנת להשתלט על הלהבות שכילו לחלוטין את הרכב. ההערכה של גורמים במשטרה היא שמטען חבלה הוצמד לרכב בשעות הבוקר, עוד לפני שהקורבן יצא לדרכו. המטען ככל הנראה התפוצץ כמה מאות מטרים לאחר תחילת הנסיעה, בכביש מרכזי שמחבר בין נשר לחיפה. בעקבות האירוע, הציר נסגר לתנועה.

יוליה מלמוד, חובשת בכירה במד"א סיפרה כי "כשהגענו למקום ראינו את הרכב על המדרכה כשהוא מפורק לגמרי וכוחות הכיבוי פועלים לכבות את האש שעלתה ממנו. לאחר תום פעולות הכיבוי התקרבנו לרכב וראינו במושב הנהג גבר עם פגיעה רב מערכתית קשה. הוא היה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו".