הכה רופא ושני מאבטחים: גבר תקף עובדי בי"ח בחיפה • תיעוד

במיון של המרכז הרפואי בני ציון תועדה אלימות קשה, כאשר גבר שהגיע למקום תקף מטפל שהגן בידיו על האחיות. בסרטון ניתן לראות את המאבטחים מבקשים מהחשוד לצאת - אך האחרון שב ופוצע גם אותם

זמן צפייה: 01:43

בחדר המיון של המרכז הרפואי בני ציון שבחיפה תיעדה מצלמת האבטחה אלימות קשה הלילה (ראשון) - גבר כבן 30 שהגיע לחדר המיון עם בן משפחה, תועד כשהוא צועק ומאיים בידיו על הצוות הרפואי שמאחורי הדלפק, ולאחר מכן מכה את אנשי הצוות הרפואי והמאבטחים.

בתוך שניות העצבים עלו והאיומים הפכו תקיפה של ממש. החשוד הכה באגרוף את הרופא שנפגע, התגונן והגן בידיו גם על האחיות. למרות הכול, החשוד המשיך בתקיפה האלימה.

האירוע לא הסתיים כאן – צוות האבטחה של המרכז הרפואי הוזעק לחדר המיון. בתיעוד ניתן לראות את המאבטחים מבקשים מהחשוד להתלוות אליהם אל מחוץ למחלקה, אך הוא תקף גם אותם – והוא צולם כשהוא פוצע שניים מהם.

כתבות נוספות בחדשות 13:

בעקבות החלטת בית המשפט: הסתיימה שביתת האחיות

במחאה על תנאי העסקתם: עובדי המעבדות הרפואיות פתחו בשביתה

מין בסיכון גבוה: עולם הרפואה מותאם לגברים, והנשים – נפגעות

Capture

דורון הראל, קב"ט המרכז הרפואי בני ציון, סיפר כי התחושות בבית החולים קשות מאוד לאחר המקרה האלים: "אנחנו עדיין עם חששות לגביי העתיד כי אנחנו רואים בכל יום מקרי אלימות".

החשוד שוחרר היום בתנאים מגבילים ממעצרו, שכוללים בין היתר צו הרחקה מבני ציון. הקב"ט המשיך ותיאר את האווירה במרכז הרפואי, שנשארה מתוחה: "הרופא מבקש שמאבטחים יהיו לצידו בזמן בדיקות".

תמונות קשות אלה, שמצטרפות לתיעודים נוספים של אלימות בבתי החולים ברחבי הארץ – יועברו כעת גם הן לפרקליטות מחוז חיפה, לצורך הכנת כתב אישום נגד אותו חשוד.