פציעת התינוקת באשדוד: האם נעצרה בחשד שזרקה אותה מהחלון

המשטרה עצרה את הצעירה בשנות ה-20 לחייה בחשד שנפילתה של בת הארבעה חודשים מחלון בדירה בעיר, שגרמה לפציעתה באורח קשה, היא מעשה מכוון. האם תובא בפני שופט לדיון בהארכת מעצרה

זמן צפייה: 00:18

המשטרה עצרה אמש (שלישי) צעירה בשנות ה-20 לחייה מאשדוד, בחשד שזרקה את ביתה בת הארבעה חודשים מהחלון וגרמה לפציעתה באורח קשה. מעצרה הוארך ביום.

המשטרה, שאספה אתמול ראיות מהזירה, ממשיכה היום לחקור את נסיבות האירוע. האירוע דווח לגורמי הרווחה בעיר. התינוקת הועברה להמשך טיפול בבית החולים איכילוב שבתל אביב.

עו"ד עופרה, סיבוני שמייצגת את האם מטעם הסניגוריה הציבורית, מסרה: "מדובר באם יחידנית הנמצאת במצב נפשי קשה שהחריף בתקופה האחרונה עקב משבר הקרונה, והיום היא לא תקשרה עם סביבתה. בית המשפט קיבל את בקשתנו והורה לשלוח את האם לבדיקה פסיכאטרית דחופה. לשמחתנו מצבה של התינוקת התייצב ואנו מקווים ומאחלים להחלמתן המהירה של הבת והאם".

לכתבות נוספות בחדשות 13:

אלפים הפגינו מול מעון רה"מ; מוחים חסמו את הרכבת הקלה

שרה פון שוורצה בקריאה לממשלה: "הגענו לקצה – תנו לנו פיתרון"

ניידת טיפול נמרץ
ניידת טיפול נמרץ | צילום: Shutterstock

אמש, כאמור, תינוקת בת ארבעה חודשים נפצעה קשה לאחר שנפלה מקומה שנייה בבניין מגורים באשדוד. צוות מד"א שהגיע למקום העניק לה טיפול רפואי ופינה אותה לבית החולים אסותא בעיר, כשהיא בהכרה מעורפלת וסובלת מחבלה רב מערכתית.

"כשהגענו למקום ראינו תינוקת בזרועות אישה שרצה לקראתנו", שחזרו אליעזר שטיסל ויוליה פיסרבסקי, חובש רפואת חירום ופרמדיקית מד"א. "עוברי אורח סיפרו לנו כי היא נפלה מגובה של שישה מטרים. הענקנו לתינוקת טיפול רפואי מציל חיים שכלל חבישות וטיפול תרופתי, ופינינו אותה במהירות לבית החולים כשמצבה מוגדר קשה אך יציב".