אישום: שוטרים הגיעו לבית בשל אלימות במשפחה - והותקפו

אב נאשם שנהג באלימות כלפי בנו בביתם בנחף שבגליל, וכשהוזעקה המשטרה איים על השוטרים עם סכין - עד שנוטרל. בנו עלה לגג, השליך לעבר השוטרים לבנים, וגרם לפציעתו של אחד מהם

זמן צפייה: 00:27

האלימות בחברה הערבית: במוקד 100 של משטרת ישראל התקבלה קריאה על גבר בן 59 שאיים לתקוף את גרושתו בביתם בכפר נחף שבגליל, אך נבצר ממנו לממש את איומיו עקב התערבות בנו בן ה-33. עקב כך תקף ע"פ החשד האב את בנו. משהוזעקו השוטרים למקום ונטרלו את האב - החל לפתע הבן להשליך לעברם לבנות בטון מהגג. השניים נעצרו לחקירה ואמש (רביעי) הוגש נגד השניים כתב אישום בבית המשפט.

תחילת האירוע, שהתרחש לפני כשבועיים, בצעקות שהשמיע האב לעבר בנו כיוון שהמרה את פיו ועישן נרגילה. מששמעה זאת האם והעירה לאב על צעקותיו, התכוון האחרון לתקוף אותה. הבן לא ישב בחיבוק ידיים ומיד נעמד כחוצץ בין השניים. האב, כך ע"פ הכתב האישום, איים כי ירצח את הבן ואמו, תקף את בנו באגרוף ושרט את פניו.

כתבות נוספות בחדשות 13 >>

19 שנות מאסר לראאד רושרוש – שהורשע בהריגת תהילה נגר

הרופא החשוד ברצח אשתו נשלח לבדיקה פסיכיאטרית; מעצרו הוארך

אם לא תאכל יבוא מורה: "ארוחת בוקר גורמת להצלחה בלימודים"

אדם משליך בלוק על שוטר במועצה המקומית נחף
אדם משליך בלוק על שוטר במועצה המקומית נחף | צילום: החדשות 13

משהוזעקו השוטרים לבית המשפחה, השמיע האב איומים גם על חייהם ואמר "אתם לא יודעים עם מי אתם מתעסקים, כולם ימותו". בשלב זה נכנס האב לבית והצטייד בסכין תוך שבנו עלה לגג המבנה ואיים כי יידה אבנים וכי יקפוץ מהגג אם השוטרים לא יעזבו את המקום.

במהלך הניסיונות להניא את האב ממעשיו ולהניח את הסכין, השוטרים עשו שימוש באקדח טייזר והיממו את האב באמצעות הלם חשמלי, דבר שהביא לנטרולו. תוך כדי ההשתלטות על האב, הבחינו השוטרים בבן שמשליך עליהם לבנות בטון מהגג. כתוצאה מכך נפגע אחד השוטרים בידו באופן חמור ונזקק לאשפוז במרכז הרפואי לגליל שבנהריה.

האב ובנו נעצרו לחקירה, ובית המשפט נעתר לבקשת המשטרה להאריך את מעצרם מעת לעת. כאמור, כתב אישום הוגש נגד השניים בגין עבירות של חבלה בכוונה תחילה, תקיפה הגורמת חבלה של ממש, איומים והפרעה לשוטר במילוי תפקידו. ממשטרת ישראל נמסר כי "שוטרי משטרת ישראל עושים תפקידם תוך סיכון עצמי במטרה להציל חיים. המשטרה רואה בחומרה רבה כל ניסיון לפגוע בשוטרים על רקע תפקידם ותפעל למיצוי מלוא חומרת הדין עם אותם עבריינים"