רצח שני ביממה בחברה הערבית: בן 55 נורה למוות בנצרת

נעים אלסורי, אסיר משוחרר שריצה 19 שנות מאסר על רצח ושוחרר לפני 3 חודשים, נמצא עם פציעות חודרות בגופו. צוות מד"א שהגיע לזירה קבע את מותו; מתחילת השנה נרצחו 92 ערבים בנסיבות פליליות

זמן צפייה: 00:37

אלימות בחברה הערבית: נעים אלסורי, בן 54, נורה היום (שישי) למוות בסמוך לכניסה של אחד הבניינים בשכונת סליזיאן שבנצרת. מפרטים ראשוניים עולה כי הגבר שוחרר לפני כשלושה חודשים לאחר שריצה 19 שנות מאסר בבית הכלא על רצח. בתוך כך, מדובר במקרה הרצח ה-92 כתוצאה מאלימות בחברה הערבית מאז תחילת השנה. במקביל, בוצע ירי לעבר משפחה באום אל-פאחם, כאשר זוג הורים ובנם נפצעו, כאשר הילד בן ה-9 פונה במצב קשה לבית החולים.

חובש רפואת חירום במד"א, ניהאד טאטור, סיפר: "הגענו למקום וראינו את הגבר שוכב מחוסר הכרה ועם פציעות חודרות בגופו. ביצענו בו בדיקות רפואיות, הוא היה ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותו במקום".

כתבות נוספות בחדשות 13 >>

השוטר שנפצע בדריסה בנהריה למפכ"ל: הרכב עלה עליי פעמיים

שרים בקבינט: משרד הבריאות לא נלחם על הצבעה בנושא הגבלות

המאבק בפשיעה: כוחות משטרה פשטו על 63 בתים ב-13 כפרים בצפון

כזכור, אמש מת מפצעיו חוסם עותמאן בן 24 לאחר שנורה הלילה בדרך אלנבי בחיפה. חובשים ופראמדיקים של מד"א פינו אותו לבית החולים רמב"ם תוך פעולות החייאה אך הרופאים נאלצו לקבוע את מותו.

לפי עמותת יוזמות אברהם, מתחילת השנה נרצחו כאמור 92 ערבים בישראל בנסיבות הקשורות לאלימות ופשיעה, מהם 77 אזרחים ו-15 שאינם אזרחים. ב-74 מהמקרים, הרצח נעשה באמצעות כלי ירייה ו-48 מהנרצחים היו בני 30 ומטה.

מוקדם יותר השבוע, יו"ר הרשימה הערבית המשותפת, איימן עודה, תקף בריאיון לחדשות 13 את המשטרה בגין הטיפול שלה בפשיעה המשתוללת בחברה הערבית: "מאז 1948, כל ערבי שרצח יהודי - נתפס, בלי יוצא מן הכלל. כשהמשטרה רוצה - היא עושה"