ההתעללות בפעוטון בחולון: הגננת וארבע סייעות נעצרו

עקב התלונה שהגישו ההורים, המשטרה החליטה לחקור את החמש, שחשודות שפגעו בפעוטות בגן. האם שחשפה את ההתעללות לחדשות 13: הצוות נבהל כשדרשתי לראות את הסרטונים - מישהו שיבש את הכונן הקשיח

זמן צפייה: 04:01

המשטרה עצרה היום (שלישי) ארבע סייעות ואת הגננת מהגן בחולון, שחשודות בהתעללות בפעוטות. החמש הועברו לחקירה בתחנת משטרה. זאת, בעקבו תלונה שהגישו אתמול הורי הילדים. כמה הורים חיכו לסייעות בכניסה לתחנת המשטרה והשמיעו נגדן קריאות גנאי.

מטעם הגננת נמסר כי היא "מכחישה כל קשר למעשים האמורים. החשדות בדבר התעללות של מי מעובדות הגן בילדים נפלו עליה כרעם ביום בהיר. היא גננת מוכרת ואהובה בעיר מגוריה מזה 20 שנים. מעולם לא הובא בפניה מידע, מצד מי מן ההורים, בדבר התנהגות בלתי הולמת מצד עובדות הגן. היא כואבת את כאבם של ההורים ומסרה גרסה מפורטת במשטרת ישראל על מנת להגיע לחקר האמת".

לעוד כתבות בנושא:

חשד להתעללות בפעוטון בחולון: סרטונים הופצו ברשתות • תיעוד

"הטיחו, גררו והשפילו": כתב אישום נגד 4 סייעות מ"גן הזוועות"

המשטרה משכה את הערעור: הגננת מ"גן הזוועות" שוחררה למעצר בית

חשד להתעללות בפעוטות בגן בחולון | צילום: חדשות 13

בד בבד, מור, האם שחשפה את ההתעללות בגן, סיפרה לחדשות 13 על דרישתה לצפות בסרטונים. "ביום ראשון ביקשתי מהגננת לראות מצלמות, היא בהתחלה התחבטה ואז היא אמרה בסדר, אבל היא לא חלמה שאבוא יום למחרת עם איש מצלמות ואכנס ואדרוש לראות את המצלמות".

"כשהגעתי היא הייתה מבוהלת, כל הצוות היה מבוהל", הוסיפה האם. "לא ראיתי את הסרטונים כי אמרו לי שהכונן הקשיח תקול, מישהו שיבש אותו בכוונה. התייצבתי שם למחרת, ודרשתי לראות את הסרטונים, בסופו של דבר היא הביאה לי, במחשבה שאי אפשר להוציא שום דבר, אבל הבאתי את זה למעבדה, ונגד הסיכויים הצליחו להוציא לי את זה".

כזכור, בסרטונים שהופצו ברשתות החברתיות, המתעדים את האלימות, נראות עובדות הגן מטיחות את הילדים בחוזקה, גוררות אותם באלימות ואף דוחקות אותן באמצעות הרגליים כשהם שוכבים על מזרן. העדויות המונחות בפני המשטרה הן מכות, בעיטות, האבסה של אוכל והטחת פעוטות בקיר וברצפה.

בעקבות פרשת ההתעללות בגן ברמלה שנחשפה בחדשות 13, בימים האחרונים הורים בגן ביקשו מהגננת, שהיא גם בעלת הגן, לצפות במצלמות. הגננת העבירה את הסרטונים להורים, שנדהמו לגלות פגיעה לכאורה בילדים. החשד של המשטרה הוא שההתעללות נמשכה לאורך זמן. הגן הוקם לפני כשש שנים.