5 נערים נעצרו בי-ם: חשד שביצעו עבירות מין בבת 12 - ותיעדו

המשטרה עצרה קטינים בני 17-13 בחשד לבעילה אסורה בהסכמה. לפי החשד, אחד הנערים הכיר את הילדה לחבריו, והם קיימו איתה מפגשים מיניים, כל אחד בנפרד. החשודים טוענים שלא ידעו את גילה

זמן צפייה: 00:55

חמישה נערים בני 13 עד 17, תושבי ירושלים, נעצרו במהלך השבוע בחשד לבעילה אסורה בהסכמה של קטינה בת 12 במשך חודשים, ואף תיעוד המעשים בטלפונים שלהם. שניים מהחשודים הובאו בפני בית המשפט, ושניים נוספים יובאו היום (חמישי) לדיון בעניינם.

לפי החשד, אחד הנערים הכיר את הנערה לחבריו, והם קיימו עמה מפגשים מיניים, כל אחד בנפרד. החשודים טוענים שלא ידעו שהיא בת 12, וכי היא לא אמרה להם את גילה המדויק.

לפני כשבוע פרסמה המשטרה כי תושב טירה נעצר בחשד שפגע מינית בארבעה ילדים במלתחות בקאנטרי באזור השרון. הגבר, בן 34, עוכב על ידי המאבטח בקאנטרי לאחר שהתקבלו עליו דיווחים מהם עלה כי פגע מינית בקטינים בגילי 9-7 שעה שהיו במלתחות. החשוד כאמור נעצר, והובא לחקירה בתחנת המשטרה.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

המשטרה בהיערכות להפגנה בי-ם; מעצר החשודים בתקיפה בת"א יוארך

בתוך שעות: שני הרוגים בתאונות דרכים במרכז ובצפון

מהומה בכותל: מחסומי ההפרדה נפרצו • תיעוד

אחד הנערים החשודים בעבירות מין בבת 12
אחד הנערים החשודים בעבירות מין בבת 12 | צילום: חדשות 13

יום לפני כן סיפרה אם שהלכה עם בנה לקאנטרי בחולון כי גבר זר שעקב אחרי בנה בן ה-9 תקף אותו מינית במלתחות של המקום. היא הגישה תלונה במשטרה, אולם בשל שביתת העובדים הסוציאליים, שהם בעצם חוקרי הילדים המוסמכים לחקור את הילד, החקירה נעצרה. כך, ללא עדותו של המותקף, לא ניתן לעצור את אותו הגבר החשוד בתקיפה.

תחילת הסיפור שבוע קודם ב"קאנטרי חולון". אז, לקראת סגירת המתחם, שלחה האם את בנה להתקלח לבד במתלחות. לפי פוסט שפורסם בפייסבוק בנושא מפיה של האם, עברו כמה דקות והילד טרם חזר. "נחרדתי לראות שהוא יוצא עם גבר נוסף בשנות בשנות ה-50 לחייו. מראה שחום, לובש כל הזמן בגדים שחורים".