הצעיר שהותקף בנמל יפו: "אמר לי 'יא הומו' והתחיל לתת לי מכות"

אחרי שנפוץ ברשת הסרטון שבו נראים נערים תוקפים צעיר מקהילת הלהט"ב, המשטרה הודיעה שנעצר חשוד. אחד הצעירים שהוכו אמר לחדשות 13: "כשהייתי על הרצפה קפצו עלי 20 איש והכו אותי" • תיעוד

זמן צפייה: 02:02

שני הצעירים שהותקפו לפני מספר ימים בנמל יפו סיפרו היום (שלישי) לחדשות 13 על התקיפה, שבוצעה לפי החשד על רקע נטייתם המינית. זאת, לאחר שנפוץ בימים האחרונים סרטון המתעד את התקיפה. המשטרה הודיעה שעצרה נער בן 16, תושב לוד, בחשד למעורבות באירוע.

"ירדתי מספינה ושניים התחילו לירוק ואמרו 'טפי עלינו'. בעל הספינה התעצבן עליהם והוריד אותם משם. כשחזרנו לנמל פתאום הגיע הבחור ומאחוריו עוד כמה גברים והפתיע אותי. הוא אמר לי 'יא הומו' והתחיל לתת לי מכות, כבר הייתי על הריצפה ואז קפצו עלי 20 איש והתחילו לתת לי מכות חזקות בפנים".

כתבות נוספות בחדשות 13 >> 

אתמול אובחנו 1,801 נדבקים בקורונה; מספר החולים קשה עלה ל-349

נתניהו על דברי בנו: "ההפגנות פוליטיות – יש שם תופעות הזויות"

כמו בסרטים: נתקעו על אי בודד, סימנו SOS על החול – וחולצו

לדברי המותקף השני, "אנחנו לא בני זוג ולא התנשקנו - הם עשו את זה כי אנחנו הומואים. כאב לי, כאילו מותר לעשות לנו את זה. לא התנהגו כמו הומואים או התחלנו עם אנשים שם. זה לא נעים, אני יודע שערבים לא מקבלים את זה".

האגודה למען הלהט"ב התייחסה לאירוע: "התקיפה הזו צריכה להדליק נורה אדומה לכולנו, אם לא ייעשו צעדים קונקרטיים לשיפור מעמד הלהט"ב בחברה הערבית, זה עשוי להיגמר הרבה יותר גרוע. האלימות כלפי להט"ב בחברה הערבית איננה גזירת גורל, היא תוצאה של הזנחה, הכחשה והתעלמות המנהיגים הערבים והממשלה מציבור שלם שזקוק למענה ואינו מקבל אותו".