אישה נאשמת בניסיון רצח בתה התינוקת: "הוציאה מהחלון - ושחררה"

מכתב האישום שהוגש נגד תושבת אשדוד בת 28, עולה כי היא אחזה בבתה בת ה-7 חודשים, הוציאה אותה מחלון הסלון בדירה שבקומה השניה ושחררה את אחיזתה

זמן צפייה: 00:18

כתב אישום הוגש היום (ראשון) נגד תושבת אשדוד בת 28 בגין ניסיון רצח של בתה התינוקת בת השבעה חודשים. הפרקליטות ביקשה להאריך את מעצרה עד לתום ההליכים.

לפי כתב האישום, לפני כשבועיים, ב-14 ביולי בשעות הערב, הנאשמת שהתה לבדה עם בתה בדירה בקומה השניה, התקרבה לחלון בסלון, הוציאה אותה מהחלון ושחררה את אחיזתה. לאחר מכן ירדה הנאשמת במדרגות כשהיא צועקת. שכן שהבחין בנעשה הזמין צוות מגן דוד אדום, שפינה את התינוקת במצב קשה.

עו"ד עופרה, סיבוני שמייצגת את האם מטעם הסניגוריה הציבורית, מסרה לפני כשבועיים כשהוארך מעצרה: "מדובר באם יחידנית הנמצאת במצב נפשי קשה שהחריף בתקופה האחרונה עקב משבר הקרונה, והיום היא לא תקשרה עם סביבתה. בית המשפט קיבל את בקשתנו והורה לשלוח את האם לבדיקה פסיכאטרית דחופה. לשמחתנו מצבה של התינוקת התייצב ואנו מקווים ומאחלים להחלמתן המהירה של הבת והאם".

ניידת טיפול נמרץ
ניידת טיפול נמרץ | צילום: Shutterstock

כאמור, התינוקת נפצעה קשה לאחר שנפלה מקומה שנייה בבניין מגורים באשדוד. צוות מד"א שהגיע למקום העניק לה טיפול רפואי ופינה אותה לבית החולים אסותא בעיר, כשהיא בהכרה מעורפלת וסובלת מחבלה רב מערכתית. לאחר מכן היא הועברה בית החולים איכילוב.

"כשהגענו למקום ראינו תינוקת בזרועות אישה שרצה לקראתנו", שחזרו אליעזר שטיסל ויוליה פיסרבסקי, חובש רפואת חירום ופרמדיקית מד"א. "עוברי אורח סיפרו לנו כי היא נפלה מגובה של שישה מטרים. הענקנו לתינוקת טיפול רפואי מציל חיים שכלל חבישות וטיפול תרופתי, ופינינו אותה במהירות לבית החולים כשמצבה מוגדר קשה אך יציב".