חשד לניסיון חיסול באשדוד: גבר כבן 60 נפצע קשה

גבר נפצע באירוע ירי ברחוב העצמאות בעיר. צוות מד"א העניק לו טיפול ופינה אותו לבית החולים אסותא במצב לא יציב עם פציעות בפלג גופו העליון. נבדק אם מדובר בנקמה על רצח אחר

זמן צפייה: 01:21

חשד לניסיון חיסול באשדוד: גבר בשנות ה-60 לחייו נפצע קשה באירוע ירי ברחוב העצמאות בעיר. צוות מגן דוד אדום העניק לו טיפול רפואי ופינה אותו לבית החולים אסותא במצב לא יציב עם פציעות בפלג גופו העליון. נבדק אם מדובר בנקמה על רצח אחר.

פרמדיקים של מגן דוד יאיר אביסרה ונועה גילדין סיפרו כי "כשהגענו למקום ראינו גבר כבן 40, שוכב בהכרה, עם פציעות בגופו. הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים פינינו אותו בדחיפות לבית החולים שמצבו קשה ולא יציב".

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

"קורע לב": גופת ישראלי שמת בארה"ב בזמן המגפה – לא הושבה לארץ

כתוצאה מסיבוך נדיר: בן 26 מת לאחר שנדבק בקורונה

"אישה רעה": השיחות שחושפות את התנהלות שרה ויאיר נתניהו במעון

ניסיון חיסול באשדוד
ניסיון חיסול באשדוד | צילום: אביחי דלאל

לפני כשבוע נורו למוות שלושה גברים כבני 40 במכונית בצומת לוד. צוות מגן דוד אדום שהגיע לזירה נאלץ לקבוע את מותם במקום. ההרוגים, תושבי רמלה ולוד, ככל הנראה מוכרים למשטרה מתחום הסחר בסמים וגביית דמי חסות. החיסול בוצע על ידי שני מתנקשים שהיו ככל הנראה רכובים על אופנוע, ירו מספר רב של כדורים לעבר המכונית ונמלטו.

חובש בכיר רכוב על אופנוע במד"א איתן שנור סיפר: "כשהגענו למקום ראינו את שלושת הפצועים כשהם מחוסרי הכרה עם פציעות בגופם. ביצענו בדיקות רפואיות אבל הם היו ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותם".