הורי הילד שנפצע קשה בערב כיפור: "ללא קסדה - לא היה לנו ילד"

יואב אברביה בן ה-11 נפצע קשה בערב יום כיפור כשרכב על אופניו סמוך לצומת המעפילים. כשהוא מורדם ומונשם, הוריו הזהירו: "חשוב לי להגיד להורים - תקפידו על קסדות, מגינים ובטיחות"

זמן צפייה: 02:07

יואב אברביה בן ה-11 נפצע קשה מפגיעת מכונית בערב יום כיפור בעת שרכב על אופניו סמוך לכפר שמריהו. הוריו סיפרו היום (שישי) לחדשות 13 על המקרה ועל תחשותיהם: "קיבלנו את הקסדה מפורקת, אם לא הייתה קסדה - לא היה לנו ילד היום".

יפעת ואבי אברביה מחכים בשעה זו בבית החולים איכילוב בתל אביב לעדכונים בנוגע למצבו של בנם. הם סיפרו כי יואב "ילד בוגר, אחראי, ממושמע, דואג לעצמו ולאחים שלו". והדגישו: "חשוב לי להגיד להורים - תקפידו על קסדות, מגינים ובטיחות".

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

לאחר הקריסה בחולון: 2 בניינים פונו בבני ברק מחשש להתמוטטות

מעצמת חלל: אסטרונאוטים סינים שבו לכדור הארץ ממסע של 90 ימים

קליפורניה: מאמצים להציל את העץ הגדול בעולם משריפה

"ערב יום כיפור, נהוג שכולם נוסעים באופניים, יואב יצא עם חבר לנסיעה מצויד באורות מקדימה ומאחורה קסדה ומגינים", סיפר אביו. "הם ירדו במחלף כפר שמריהו לכיוון כביש 20 ואז הגיעה מכונית מאחורה ופגעה ביואב, העיפה אותו באוויר. קיבלתי טלפון מאבא של החבר, שאמר לי שהוא מפונה באמבולנס לאיכילוב. אותי הפחידו אופניים חשמליים, לא חשבתי שצריך לחשוש ממכוניות".

"הזהרנו אותם, לא להוריד קסדה, לנסוע בצורה חכמה, לשמור מרחק ולהיות זהירים. קיבלנו את הטלפון והגענו ישר לבית החולים לחדר הטראומה. מאוד מפחיד לנסוע בערב כיפור בלי ידיעה מה קרה לילד שלך. סיוט שאני לא מאחל לאף אחד".

יואב נפצע קשה, כאמור, כשרכב על אופניו עם חברו סמוך למחלף המעפילים בכביש 20. נהגת שנסעה אחריו לא הבחינה בו, נכנסה בו בעוצמה והעיפה אותו לצד השני של הכביש. האנשים שהיו באזור הזעיקו אמבולנס והוא פונה לבית החולים איכילוב, שם הרופאים עדיין נאבקים על חייו. הוא סובל מפגיעה בראש והוא מורדם ומונשם.