פועל כבן 30 נהרג מנפילה מגובה באתר בנייה בראשון לציון

צוות מד"א הגיע לזירת האירוע בשדרות משה דיין בעיר, מצא את הגבר, אזרח זר, כשהוא ללא סימני חיים, ונאלץ לקבוע את מותו. מחקירה ראשונית עולה כי מדובר בתאונת עבודה. נסיבות המקרה נבדקות

אתר בנייה
אתר בנייה (אילוסטרציה) | צילום: רויטרס

פעול כבן 30 נהרג היום (רביעי) מנפילה מגובה באתר בנייה בשדרות משה דיין בראשון לציון. צוות מד"א שהגיע למקום מצא אותו ללא סימני חיים ונאלץ לקבוע את מותו במקום. מחקירה ראשונית עולה כי מדובר בתאונת עבודה, והמשטרה ממשיכה לחקור את מותו של הגבר, אזרח זר. דיווח הועבר למשרד העבודה.

חובש מד"א, יוסי נבול, סיפר: "הגבר שכב מחוסר הכרה ללא דופק וללא נשימה, כשהוא סובל מחבלת ראש קשה. ביצענו בדיקות רפואיות, הוא היה ללא סימני חיים ולצערנו נאלצנו לקבוע את מותו במקום".

לעוד כתבות בנושא:

פועל בן 48 נהרג בתאונת עבודה באתר בנייה בקריית גת

פועל בן 39 נהרג מקריסת מעלית באתר בנייה באשדוד

פועל נהרג מפגיעת חפץ בבאר יעקב; פועל נוסף נמחץ למוות בלכיש

אתר בנייה
אתר בנייה | צילום: רויטרס

כזכור, לפני כשבוע וחצי פועל פלסטיני בן 48 נהרג מפגיעת צינור של משאבת בטון באתר בנייה בדרך החרושת בקריית גת. צוות מד"א שהגיע למקום מצא אותו ללא רוח חיים ונאלץ לקבוע את מותו.

מחקירה ראשונית עלה כי הפועל עסק בעבודות יציקת בטון. בשלב מסוים אחת מזרועות ייצוב רכב משאבת הבטון קרסה לעומק הקרקע וצינור המשאבה חבט בפועל שעמד בסמוך אליו. הפועל נפצע אנושות ותוך זמן קצר נקבע מותו על ידי גורמי הרפואה שהוזעקו לזירה.

פרמדיק מד"א, ישראל בן יהודה, סיפר: "כשהגענו למקום ראינו גבר שוכב סמוך למשאבת בטון שהייתה נטויה על צדה. הוא היה ללא סימני חיים ועם חבלת ראש קשה, ונאלצנו לקבוע את מותו במקום".