פועל בן 48 נהרג בתאונת עבודה באתר בנייה בקריית גת

צוות מד"א הגיע למקום ומצא את הגבר, כשהוא ללא סימני חיים – ונאלץ לקבוע את מותו. מחקירה ראשונית עולה כי אחת מזרועות ייצוב רכב משאבת בטון קרסה. "המשאבה הייתה נטויה על צדה"

פועל פלסטיני בן 48 נהרג היום (ראשון) מפגיעת צינור של משאבת בטון באתר בנייה בדרך החרושת בקריית גת. צוות מד"א שהגיע למקום מצא אותו ללא רוח חיים ונאלץ לקבוע את מותו. המשטרה חוקרת את נסיבות האירוע.

מחקירה ראשונית עולה כי הפועל עסק בעבודות יציקת בטון. בשלב מסוים אחת מזרועות ייצוב רכב משאבת הבטון קרסה לעומק הקרקע וצינור המשאבה חבט בפועל שעמד בסמוך אליו. הפועל נפצע אנושות ותוך זמן קצר נקבע מותו על ידי גורמי הרפואה שהוזעקו לזירה.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

"האנטישמיות יצאה משליטה": זעם בקרב יהודי ארה"ב על גל האלימות

תושבת אשקלון נאשמת בגניבת מאות אלפי שקלים מניצול שואה עיוור

רצח הנער בשפרעם: בשל התפתחות בחקירה – החשודים שוחררו

אתר בנייה
אתר בנייה | צילום: רויטרס

פרמדיק מד"א, ישראל בן יהודה, סיפר: "כשהגענו למקום ראינו גבר שוכב סמוך למשאבת בטון שהייתה נטויה על צדה. הוא היה ללא סימני חיים ועם חבלת ראש קשה, ונאלצנו לקבוע את מותו במקום".

בשבוע שעבר נהרג מוחמד אל-נג'אר, פועל פלסטיני תושב השטחים בן 39, לאחר שנלכד במעלית שקרסה באתר בנייה ברחוב האשכול באשדוד. כוחות ההצלה חילצו אותו מהמעלית, אך צוות מד"א שהגיע למקום מצא אותו ללא סימני חיים ונאלץ לקבוע את מותו.

"כשהגענו לאתר בנייה הובילו אותנו לפיר המעלית, הפועל היה לכוד בפנים כשהוא סובל מפגיעה רב מערכתית קשה מאוד", סיפר פרמדיק מד"א ישראל לוגסי. "בסיוע כוחות הכיבוי שפעלו במקום חילצנו אותו, ולאחר בדיקות רפואיות לא נותר לנו אלא לקבוע את מותו".

מאוחר יותר, נפצע קשה פועל נוסף כבן 70 שנפל מגובה ברחוב הסנונית בנס ציונה. צוות מד"א שהגיע למקום העניק לו טיפול רפואי ופינה אותו לבית חולים. בד בבד, גבר כבן 50 נפצע בינוני בהתהפכות משאית באתר בנייה בשכונת החותרים שבטירת כרמל. צוות מד"א העניק לו טיפול רפואי ופינה אותו לבית החולים רמב"ם כשהוא סובל מחבלות בפלג גופו העליון.