הנערה שנפגעה בקטטה בבריכה: "צרחתי לאנשים שיעזרו לי"

אוריאן בת ה-16 נחתכה בפניה בעימות אלים בבריכה. היא וחברה שיחזרו את העימות: "זרקו עליי בקבוק שהתנפץ לי בפנים, חדר לפה ולחלק העליון של הגוף". שני צעירים נעצרו בחשד למעורבות באירוע

זמן צפייה: 02:31

הצלקות על פניה של אוריאן בת ה-16 הן תולדה של עימות אלים שהחל בבילוי רגיל של שבת בבריכה שבמועצה האזורית מרחבים ונגמר באירוע קשה בין המבלים. היום (ראשון) שחזרו בפעם הראשונה אוריאן והחבר שלה את מה שהוביל לקטטה.

"הם התחילו לריב בצד אחד של הבריכה. אחרי שהם הופרדו, הם באו עם סכינים, בקבוקים וניסו לפגוע בכולם. את חלקם הם דקרו, לחלקם הם הרביצו עם כיסאות, שולחנות", סיפרה בת ה-16. "במקרה שלי הם זרקו עלי בקבוק. הוא התנפץ לי על הפנים, חדר לי לפה ולחלק העליון של הגוף. צרחתי לאנשים שיעזרו לי".

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

מכבי ת"א הודיעה לכדורגלנים אצילי ומיכה על סיום דרכם במועדון

הקורונה במלונות באילת: 33 מקרים בעשרה ימים – ב-13 בתי מלון

הפעימה הבאה של המענקים: מקבלי קצבאות יקבלו כסף בשלישי ורביעי

אוריאן, בת ה-16 שנחתכה בפניה בקטטה בבריכה
אוריאן, בת ה-16 שנחתכה בפניה בקטטה בבריכה | צילום: חדשות 13

א', חברה של אוראין סיפר כי "נתקלתי באיזה אחד בטעות הוא התעצבן. הוא לקח את זה למקום שדחפתי אותו. מפה לשם ראיתי אותה מדממת. היא צעקה, רצתי אליה ובזמן שאני רץ אליה, מישהו דקר אותי".

המשטרה עצר שני צעירים, בני 24 ו-25, בחשד למעורבות בתקרית האלימה ומעצרם הוארך בשלושה ימים. בינתיים, אוריאן ניסתה להסביר כי "לא פותרים הכול בידיים, תמיד יש פה ולא צריך להגיע לרמות כאלה ולפגוע באנשים סתם".

קטטה בבריכה במועצה האזורית מרחבים | צילום: חדשות 13

אתמול פרצה הקטטה האלימה בין קבוצת הצעירים בבריכה במועצה האזורית מרחבים שבדרום. שלושה נערים ואישה נפצעו במהלך הקטטה. צוות מד"א פינה לבית החולים סורוקה בבאר שבע את אוראין וחברה, נער נוסף בן 19 במצב קל ואישה בת 51 במצב קל.