צעיר נהרג מפגיעת משקולת במהלך אימון גופני בבקעת בית שאן

צוות מד"א הגיע ליישוב באזור, שבו התאמן הצעיר בשנות ה-20 לחייו, ביצע בו פעולות החייאה, אך בסופן נאלץ לקבוע את מותו. המשטרה חוקרת את נסיבות האירוע

אמבולנס (ארכיון)
אמבולנס (ארכיון) | צילום: iStock

צעיר בשנות ה-20 לחייו נהרג היום (רביעי) מפגיעת משקולת במהלך אימון גופני בבקעת בית שאן. צוות מד"א שהגיע למקום ביצע בו פועלות החייאה, שבסופן נאלץ לקבוע את מותו. המשטרה חוקרת את נסיבות האירוע.

חובש מד"א, גואל נאמן, סיפר: "כשהגענו למקום הובילו אותנו למקלט שבתוכו התאמן הצעיר. הוא שכב במקום כשהוא מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה עם פציעה בגופו. הענקנו לו טיפול רפואי וביצענו בו פעולות החייאה מתקדמות וממושכות שכללו הנשמות, עיסויים ומתן תרופות, אבל לצערנו בסופן נאלצנו לקבוע את מותו".

לכתבות נוספות בחדשות 13:

הסערה מתחזקת: תושבי נהריה הונחו להישאר בבתים; הצפות גם בחיפה

"נהג תחת השפעת סם": כתב אישום נגד דורס רוכבי האופניים בשרון

הצעירה הבריטית: זה היה סיוט עבורי – אמשיך להיאבק לטיהור שמי

חדר כושר
חדר כושר | צילום: יו טיוב

לפני כחודשיים, כזכור, אופיר הרטוב בן ה-28 מת לאחר שלקה בדום לב פתאומי במהלך אימון בחדר כושר. הרטוב, שהתחתן שבועיים קודם לכן, התמוטט בזמן אימון בחדר כושר. הוא הובהל לחדר ההלם של בית החולים איכילוב תוך ביצוע פעולות החייאה של הצוות הרפואי. למרות מאמצי ההחייאה, נאלצו הרופאים לקבוע את מותו.

כליותיו של הרטוב נתרמו בהסכמת משפחתו. "אופיר האהוב שלנו תמיד אהב לתת ולעזור לכל אחד, וכך היה גם במותו", מסרה המשפחה.

ד"ר דניאל טרוצקי, מנהל המחלקה לרפואה דחופה באיכילוב, מסר לאחר תרומת כליות: "מדובר בתהליך ייחודי ונדיר המאפשר הנצלת כליות לצורך תרומה לאחר דום לב, בחלון זמן מצומצם ביותר של עד שעתיים בלבד. עם הגעתו לבית החולים, צוות המחלקה לרפואה דחופה פנה למשפחתו להסכמה והיא נעתרה למרות הצער העמוק וההלם מהפטירה הפתאומית של יקירם בטרם עת".