גבר בן 43 נהרג לאחר שרכבו נפגע מרכבת בבית יהושע

תנועת הרכבות בקו הרצליה-נתניה הופסקה בשני הכיוונים, לאחר שנהג רכב פרטי התפרץ למסילה. צוות מד"א נאלץ לקבוע את מותו במקום. במקביל, הולכת רגל כבת 70 נהרגה מפגיעת משאית בנתניה

זמן צפייה: 00:14

גבר בן 43 נהרג הבוקר (שלישי) לאחר שרכבו נפגע מרכבת בבית יהושע. צוות מד"א שהגיע לזירה העניק לו טיפול, אך לבסוף נאלץ לקבוע את מותו במקום. במשך שעתיים תנועת הרכבות בקו הרצליה-נתניה הופסקה בשני הכיוונים. נהג הרכב ככל הנראה תפרץ למסילה שניות לפני שהקטר הגיעה ולא הייתה לו אפשרות למנוע את התאונה. במקביל, הולכת רגל כבת 70 נהרגה מפגיעת משאית ברחוב שוהם שבנתניה. צוות מד"א הניק לה טיפול, אך נאלץ לקבוע את מותה במקום.

מטעם רכבת ישראל נמסר כי "רכב שפרץ בניגוד להנחיות לשטח מפגש הכביש מסילה הסמוך לשפיים, לאחר הפעלת כל אמצעי האזהרה וירידת המחסום, נפגע מרכבת חולפת. איו נפגעים מבין נוסעי הרכבת".

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

הטרור בווינה: 3 הרוגים ו-14 פצועים, לפחות מחבל אחד לא נתפס

השיטה, מדינות המפתח – והסקרים האחרונים: המדריך ליום הבוחר

תלונה: עובדות ניקיון בבית רה"מ נדרשות לעבוד בשעות לא חוקיות

תאונה בין רכבת לרכב פרטי בבית יהושע
תאונה בין רכבת לרכב פרטי בבית יהושע | צילום: חיים צ׳יטה
תאונה בין רכבת לרכב פרטי בבית יהושע
תאונה בין רכבת לרכב פרטי בבית יהושע | צילום: תיעוד מבצעי מד''א

פרמדיקית מד"א, שובל גולן, וחובש רפואת חירום אבי דהרי סיפרו כי "כשהגענו למקום ראינו את הרכב הפרטי עם פגיעה קשות מאוד בסמוך למסילה. נהג הרכב, גבר בן 43, שכב כשהוא מחוסר הכרה וסובל מפגיעה רב מערכתית קשה מאוד. ביצענו בדיקות רפואיות, הוא היה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו".

הפרמדיקים של מד"א יקי חג'ג' ואוריאן לוקץ, שהגיעו לזירת התאונה שבה נהרגה הקשישה, סיפרו כי "הפצועה שכבה על הכביש בסמוך למשאית כשהיא מחוסרת הכרה וסובלת מפגיעה רב מערכתית קשה. ביצענו בדיקות רפואיות והענקנו לה טיפול רפואי שכלל עצירת דימומים וביצוע פעולות החייאה אבל הפגיעה שלה הייתה קשה מאוד ובסופן נאלצנו לקבוע את מותה".

אישה כבת 70 נדרסה למוות ע''י משאית בנתניה
אישה כבת 70 נדרסה למוות ע''י משאית בנתניה | צילום: תיעוד מבצעי מד''א