"קוברים אותה ביום הולדתה": סטאר נהרגה בתאונת האופנוע ליד פ"ת

משפחתה וחבריה של בת ה-15, שמתה בתאונה שבה נפצע אחיה, נפרדו ממנה וקיימו ערב לזכרה. "ילדה חמה, לבבית, מלאת שמחת חיים שאהבה לעזור - צריך היה להכיר אותה כדי להבין כמה היא מיוחדת"

זמן צפייה: 02:02

משפחתה וחבריה של סטאר מרדכי, שנהרגה ביום שישי בתאונת האופנוע ליד פתח תקווה, קיימו אמש (שבת) ערב לזכרה ונפרדו ממנה. "מה שקרה לה פשוט נורא", אמרה קרובת משפחתה שרון לחדשות 13. "היום זה יום ההולדת שלה, לצערי הרב אנחנו קוברים אותה".

"היא הייתה ילדה מיוחדת, חמה, לבבית, מלאת נתינה ושמחת חיים שאהבה לעזור", הוסיפה שרון. "שילוב מיחד של ילדה מתוקה. צריך להכיר את הילדה כדי להבין כמה היא מיוחדת, שברה לכולנו את הלב". "רק אתמול סיפרו לאחיה שהוא איבד את אחותו", המשיכה. "הוא קיבל את זה מאוד קשה. הוא מרגיש אשם עם מה שקרה".

לכתבות נוספות בחדשות 13:

התפרצות הקורונה: ת"א ובני ברק עם מניין הנדבקים השבועי הגבוה

הבוקר: ליקוי חמה חלקי ייראה בשמי ישראל • ישיר

לאחר חיפושים: נמצאה גופתו של הלוחם שנעדר סמוך לשיזפון

סטאר נטע מרדכי, שנהרגה בתאונת אופנוע
סטאר נטע מרדכי, שנהרגה בתאונת אופנוע

מירי ענני, מנהלת בית הספר שבו למדה סטאר, סיפרה: "היא הייתה ילדה מלאת שמחת חיים, לא מאמינים שהיא לא נמצאת פה, שהיא לא תכנס יותר למשרד שלי ותאמר לי 'מירי, סיימתי את המשימות בלשון, אני יכולה להשתחרר הביתה?'"

"סטאר בעיניים הפקחיות הירוקות שלה, ואת רואה כמה תבונה וכמה פקחות יש בהן, נחלצה לעזרה בכל משבר", הוסיפה המנהלת. "היא הייתה עוזבת את ביתה למען חבר וחברה בצרה, תמיד מלאת שמחת חיים, מחייכת, מגשרת על בעיות, מנסה לפתור בדרכים יצירתיות. תלמידת כיתה י' - אבל כל השכבות הכירו אותה".

סטאר נטע מרדכי, שנהרגה בתאונת אופנוע
סטאר נטע מרדכי, שנהרגה בתאונת אופנוע

כזכור, מרדכי נהרגה ביום שישי בכביש 471, לאחר שהאופנוע עליו רכבה עם אחיה כבן 20 התהפך סמוך לפתח תקווה. צוות מד"א שהגיע למקום נאלץ לקבוע את מותה, בעוד אחיה פונה במצב בינוני עד קשה לבית החולים שיבא שבתל השומר.

פרמדיק מד"א אלחנן אלון סיפר כי "כשהגענו למקום ראינו את שני הפצועים שוכבים על הכביש במרחק של 15 מטרים מהאופנוע. הנערה הייתה מחוסרת הכרה עם פגיעה רב מערכתית קשה מאוד ולאחר בדיקות רפואיות נאלצנו לקבוע את מותה. הרוכב השני שנפגע באורח בינוני עד קשה בגפיים טופל בשטח ופונה תוך המשך טיפול רפואי לבית החולים כשהוא בהכרה מלאה".

סטאר נטע מרדכי, שנהרגה בתאונת אופנוע
סטאר נטע מרדכי, שנהרגה בתאונת אופנוע