דיווח: שרה נתניהו הסתפרה - בניגוד להנחיות הסגר

בידיעות אחרונות נחשף כי ספר הוזמן לבלפור וסיפר את שיערה של רעיית רה"מ, חרף האיסור על שהייה בבית של אדם אחר. מטעמה נמסר: "הניחה שניתן להשתמש בשירותיו מכיוון שצילמה סרטון הסברה"

זמן צפייה: 02:07

רעייתו של ראש הממשלה, שרה נתניהו, הסתפרה בניגוד להנחיות הסגר - כך נחשף הבוקר (רביעי) ב"ידיעות אחרונות". על פי החשיפה, הספר הוזמן למעון בבלפור בשבוע שעבר כדי לטפל בשיערה של נתניהו, וזאת בניגוד להגבלה האוסרת על שהייה בבית מגורים של אדם אחר. בניגוד לראש הממשלה - רעייתו אינה דמות ציבורית הזכאית לשירותים אלה.

גורמים מטעמה של נתניהו מסרו בתגובה לחשיפה: "הגב' שרה נתניהו מקפידה באופן מחמיר על הנחיות משרד הבריאות. בתקופת הסגרים לא יצאה מביתה והיא מנהלת את שגרת עבודתה כפסיכולוגית ילדים בעיקר אמצעות פגישות זום ושיחות טלפון. הגב' נתניהו מקפידה הקפדה יתרה שהיא ובני ביתה יעטו מסכה, גם בתוך הבית, וכך גם עובדי המעון ונותני השירותים שמגיעים אליו".

עוד בחדשות 13:

עדויות: השרה גמליאל הגיעה לכנסת בשבוע שעבר למרות שחשה ברע

דיווח: ראש השב"כ אירח בסוכות בני משפחה – בניגוד להנחיות

שרה נתניהו
שרה נתניהו

"הגב' נתניהו הקפידה על הכללים גם בראש השנה ובסוכות, וביום הכיפורים התפללה ברחוב ליד הבית. כל מי שמבקר במעון ראש הממשלה יעיד שהגב׳ נתניהו לא רק עוטה מסכה בעצמה בתוך הבית אלא מבקשת מכולם לעשות זאת, וזהו גם המסר שביקשה להעביר לציבור".

"לפני חג הסוכות צילמה הגב' נתניהו סרטון הסברה לשירות הציבור בו קראה לכולם לעטות מסכות. מאחר שהגב' נתניהו היא דמות ציבורית משפיעה ומדובר בסרטון הסברה לשירות הציבור, היא הניחה שניתן להשתמש בשירותי ספר, כפי שנהוג בערוצי הטלוויזיה. הגב' נתניהו והספר עטו מסיכה וכפפות בזמן ששהו יחד והיא אף ביקשה מהספר להימנע משיחה מטעמי זהירות".

 

View this post on Instagram

 

שימרו על עצמכם ושימרו על ההנחיות. אוהבת שרה ❤️

A post shared by Sara Netanyahu (@sara.netanyahu) on

ארגון מעצבי השיער והספרים מסר בעקבות הפרסום: "גם שרה נתניהו מבינה שסגירת המספרות היא גזירה שהציבור לא יכול לעמוד בה. זה צורך חיוני. הביקוש מהלקוחות הולך וגובר בכל יום – לא נוכל לעמוד בלחץ. הסכר עומד להיפרץ. ספרים וקוסמטיקאיות רבים מתבקשים על ידי הלקוחות לעבוד בניגוד לתקנות הסגר".

כזכור, מקרה זה מצטרף לשורת דיווחים אודות נבחרי ציבור ודמויות ציבוריות שהפרו את הנחיות הסגר. אתמול פורסם ב"כאן" כי ראש השב"כ נדב ארגמן שהה בביתו בחג הסוכות עם אורחים שאינם גרים עימו, ביניהם בתו, בתה של רעייתו, בן זוגה ובנם. על פי הדיווח, האורחים שהו בביתו של ראש השב"כ מספר שעות. בתגובה לפרסום נמסר מהשב"כ: "לא מתייחסים לחייו הפרטיים של ראש הארגון".

יום קודם לכן פורסם בעיתון "הארץ" כי השרה להגנת הסביבה גילה גמליאל שמתגוררת בתל אביב, נסעה ביום כיפור למשפחת בעלה בטבריה, בניגוד להגבלות הסגר, ושם נדבקה בקורונה. עוד דווח כי גמליאל אף ניסתה להתחמק מהחקירה האפידימיולוגית של משרד הבריאות, וטענה כי נדבקה בנגיף מהנהג שלה.

אתמול פורסם לראשונה בחדשות 13 כי על פי עדויות, גמליאל הגיעה לכנסת בשבוע שעבר למרות שחשה לא בטוב. היא הגיעה ביום שלישי שעבר להצבעה חשובה במליאה, יום לאחר יום כיפור ושלושה ימים טרם התשובה החיובית שקיבלה, למרות שלפי עדויות שונות היא עצמה העידה באותו לילה באוזני כמה אנשים שהיא לא במיטבה. גמליאל לא מסרה תגובה לפרסום, ובניגוד למקובל גם לא מסרה עד כה עדכון רשמי לכנסת. יש לציין כי בתיעוד מליל ההצבעות שבו הייתה, היא נראית מדברת עם השר אמסלם למשך יותר מרבע שעה. למרות זאת, אמסלם לא חויב בבידוד.