"הבושה עוברת צד": מיזם חדש לתמיכה בנערה שנאנסה בדרכה מביה"ס

באמצעות שילוט רחב היקף באשדוד, הקמפיין קורא לתמוך בבת ה-14, על הרצף האוטיסטי - שעל פי החשד נאנסה בצורה אכזרית לפני כשבוע וחצי. יוזמת הקמפיין: "אין מחילה על המעשה, קולנו הוא קולה"

קמפיין תמיכה בנערה שעברה אונס באשדוד

המיזם החברתי בשם "הבושה עוברת צד" שיצא לדרך היום (ראשון) עם קמפיין חדש, קורא להפסקת האלימות כנגד נשים. באמצעות שילוטי ענק ברחבי העיר אשדוד, הקמפיין קורא לתמוך בבת ה-14, שנאנסה בדרכה מבית הספר. על פי החשד, האונס האכזרי בוצע לפני כשבוע וחצי, כלפי נערה על הרצף האוטיסטי, ע"י איגור אולסיק בן ה-41.

בעקבות כך, החל מהיום יתנוסס שילוט רחב היקף באשדוד, הזועק את צעקתה של הנערה - ביוזמה שהגיעה מטעם תושבי האזור. לדברי יעל ורד, מנהלת שיווק והיזמית שמאחורי המיזם: "בת 14 חוזרת מבית הספר. נערה כה צעירה ובעלת צרכים מיוחדים. השטן אורב לה בדרכה, מנצל את תמימותה, מבקש עזרה, חוטף ומבצע את זממו. השחתת הגוף והנפש לאור יום - ואין מחילה.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

מאז הקמתה ב-2008: תקציב הרלב"ד קוצץ ב-78% ל-120 מיליון שקלים

המחאה על מותו של אהוביה סנדק: מפגינים חסמו את הכניסה לי-ם

בנט: "ננצל את היציבות כדי להתמודד עם הבעיות שהוזנחו"

קמפיין תמיכה בנערה שעברה אונס באשדוד
קמפיין תמיכה בנערה שעברה אונס באשדוד

"הנושא מורכב, כי מצד אחד לא ניתן במה לתמונתו, בפרט בעיר מגוריה של הנערה. מצד שני, מיותר לציין כי לא נחשוף אותה. לכן, ההחלטה שהתקבלה היא לזעוק את זעקתה, כאשר קולנו הוא קולה".

לפרויקט חברו בהתנדבות מלאה חברת השילוט זוהר חוצות, וכן הארטדירקטור שחר אריאל. המיזם נשען כולו על מימון המונים וסיוע מתורמים. מטרתו של המיזם היא לממן שלטי חוצות ומדיות נוספות, סיוע משפטי, פעילויות חברתיות ותמיכה בנפגעות המין.

למיזם מימון ההמונים הבושה עוברת צד.