אביה של מורן: "לא יודע איך נסתדר בלי ארבעת הפרחים האלה"

שמעון זינו, שאיבד את בתו ושלושת נכדיו בתאונת הדרכים הקטלנית בצפון, התייחס לראשונה לאסון ואמר: "היינו משפחה מאוד מאושרת, בא אדם ולקח אותם"

זמן צפייה: 05:42

שמעון זינו, אביה של מורן בן אלי שנהרגה אתמול (רביעי) בתאונת הדרכים הקטלנית בצפון יחד עם שלושת ילדיה, הגיב לראשונה על האירוע בעודו אוחז את התיק של נכדתו אנאל בת ה-3, ואמר כי התיק ישאר צמוד אליו עד שאביה יצא מבית החולים. "אנחנו משפחה יחסית קטנה, שלוש בנות, היינו משפחה מאושרת", אמר זינו, "אהובים שלנו, פרחים שלנו שבא אדם ולקח אותם. לא יודע איך נסתדר בלעדיהם".

"כל יום שישי הילדים היו באים אלינו לארוחת ערב", הוסיף זינו, "ואיך שראובן היה מחנה את האוטו ליאם היפיוף היה רץ ישירות אליי - 'סבא שבת שלום, אני מאוד אוהב אותך, איזה רגל כואבת לך, אני אשב בצד השני'. אנאל הייתה באה אליי ואומרת שהיא רוצה הפתעה. היא הייתה סוחבת אותי למגירה של ההפתעות ויודעת בדיוק מה היא רוצה לקבל. ודקל כרגיל היה נצמד אלינו. ומורן, שנים היא עושה שיחת טלפון ראשונה אליי כשהיא בדרך מהבית לעבודה ומתקשרת יום יום".

כניסת בית הספר בו למדו ההרוגים בתאונה הקטלנית בצפון
כניסת בית הספר בו למדו ההרוגים בתאונה הקטלנית בצפון

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

התאונה בצפון: לנהג האוטובוס היו 51 הרשעות תעבורה קודמות

הגננת המתעללת כרמל מעודה נכנסה לכלא לרצות 9.5 שנות מאסר

הבדיקות והקרב על התו הירוק: כל מה שצריך לדעת על פתיחת בתיה"ס

[brightcove_iframe video_id='news-domestic-articles-part-202193011' autoplay='0' credit='' desc='בר זינו, אחותה של מורן' poster='' kid='1_30g53or2' duration='70']

בר זינו, אחותה של מורן, אמרה: "זה טלפון שברגע שאתה שומע את האנחה הזאת בשנייה שאתה עונה, אתה יודע. מורן הייתה אחות מדהימה, אמא מדהימה ואישה מדהימה. כשהילדים היו רק חושבים על משהו עוד לפני שמבקשים, היא הייתה יודעת. אלוהים לוקח את הטובים ביותר".

האב הוסיף כי אחרי שני בנים מורן מאוד רצתה בת. "שנים היא לא הצליחה", אמר, "אמרנו לה שזה יבוא". בתאונה נהרגו מורן ושלושת ילדיה, דקל בן ה-12, ליאם בן ה-10 ואנאל בת ה-3. אב המשפחה, ראובן בן אלי, נפצע באורח קשה והוא מאושפז בבית החולים רמב"ם. הבוקר הוא פקח את עיניו ועודכן על ידי רופאיו בתוצאות הקשות של התאונה.

זירת תאונת האוטובוס בכביש 89
זירת תאונת האוטובוס בכביש 89 | צילום: איחוד הצלה